سرگرمی

فال ابجد امروز یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

فال روزانه ابجد امروز یکشنبه 14 مرداد 1403 را بخوانید و از وقایع سر راه خود مطلع شوید.

فال برای متولدین امروز فروردین

ابجد فال تو: DJB

تعبیر: فال خوب است. در سرت نیت پاکی داری، به زودی به هدفت میرسی، روزگار مطابق میل توست، اگر توقع آدمی داشته باشی این انتظار به زودی تمام می شود که شادی و شادی و پیروزی را در تو به ارمغان می آورد. ایجاد می کند. این روزها اعتماد به نفس و اعتماد به نفس شما به خاطر حرف هایتان خیلی کم شده است یکی این یکی از اتفاقات ناگواری است که اخیرا برای شما رخ داده است، بهتر است خود را تکان دهید و تا دیر نشده از این وضعیت خارج شوید. شما ترجیح می دهید به ندای قلب خود گوش دهید تا با ذهن خود عمل کنید، اگر این انتخاب شماست، منتظر عواقب آن باشید.

فال برای متولدین امروز اردیبهشت ماه

طالع بینی شما: DDB

تعبیر: فال خوب نیست. اگر درگیری های خانوادگی پیش رو دارید بهتر است. دست از دشمنی بردارید زیرا در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد می کند، شما را به سمت نابودی و شکست سوق می دهد. این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید، با دوری از شلوغی هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد، اما حضورتان در جمع های ناشناخته این روزها می تواند به شما کمک کند. وقتی حرف های کسی شما را آزار می دهد، بهتر است برای کاهش نگرانی خود بدترین شرایط ممکن را در نظر بگیرید.

فال برای متولدین امروز خرداد

ابجد طالع شما: ADA

تعبیر: شما نیت خوبی دارید. به فضل خدا گشایشی در زندگی ات ایجاد می شود، از مشکلات و سختی ها نجات پیدا می کنی و شادی را در خود ایجاد می کنی، به زودی اگر چیزی گم کردی، آن را پیدا می کنی و این باعث خوشحالی تو می شود. یک نفر چهره واقعی خود را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضور او باعث ناراحتی شما می شود، بهتر است از او دوری کنید، نیازی نیست به خودتان فشار بیاورید. به چیزی که مال تو نیست نگاه نکن، فقط برای خودت دردسر درست می کنی حتی اگر به خودت حق بدی. به گل ها و گیاهان بیشتری در خانه خود برسید، انرژی آنها شما را خوشحال می کند.

فال برای متولدین امروز تیر

ابجد فال تو: JJB

تعبیر: فال خوبی دارید. به زودی گره از کار شما باز می شود و به سربلندی و مقام های عالی دست می یابید و خوشبختی و خوشبختی در زندگی را برای خود به دست می آورید، بهتر است; نسبت به زندگی بدبین نباشید و دیگران را زود قضاوت نکنید. از تخیل خود بهتر استفاده کنید. افکار عجیبی در مورد مسائل عاطفی به ذهنتان می رسد. شما با کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور می روید، راهی برای موفقیت شما در کاری باز می شود و کلیدی به شما داده می شود، بهتر است هوشیار باشید و اجازه ندهید کسی با بازی های زبانی حواس شما را پرت کند.

فال برای متولدین امروز مرداد

ابجد فال تو: dbc

تعبیر: به زودی از غم زندگی نجات خواهی یافت و شادی و شادی در زندگی ات جاری می شود، به جلسه بزرگی دعوت می شوی که برایت خوشایند است، خبرهای خوب و خوشی می شنوی، تو را شاد می کند و آرام تبدیل شد. اگرچه برای شما بعید به نظر می رسد، اما راه بازگشت برای شما باز است و همچنان می توانید جبران کنید. انسان ها مجاز به اشتباه هستند و به شرطی می توان آنها را بخشید که اشتباهات خود را جبران کنند، زمان و دیگران را به خاطر اعمال خود سرزنش نکنید. از یک نفر کمک بگیرید، راهی که رفته اید بسیار تاریک و خطرناک است و توقع خود را از دیگران پایین بیاورید.

فال برای متولدین امروز شهریور

ابجد طالع شما: جی جی جی

تعبیر: فالت خوب است. خیر و برکت در زندگی شما جاری می شود، به زودی صاحب ملک یا املاکی خواهید شد که در آینده برای شما آرامش و آسایش به ارمغان می آورد، باعث می شود خیلی زود از شر مشکلات خلاص شوید و باعث سربلندی و موفقیت بالای شما شود. رسیدن به زمان خود و دیگران ارزش قائل شوید. کار شما در یک سازمان دولتی انجام می شود، اما شما باید صبورتر از خودتان باشید. اگر حقی به کسی بدهکار هستید، آن را بپردازید. اطرافیان شما می خواهند بدانند که چگونه هستید و نگران شما هستند. شما باید استراحت کنید و در گروه هایی باشید که دوستان شما هستند.

فال برای متولدین امروز مهر

ابجد فال تو: JAB

تعبیر: شما نیت بسیار بدی دارید و مطمئناً از کار خود پشیمان خواهید شد. اگر تصمیم دارید کاری را شروع کنید، سعی کنید به خدا اعتماد کنید و از هیچ چیز نترسید. ممکن است مجبور شوید با مردم بجنگید اما نگران نباشید که در پایان پیروز خواهید شد. برای آرامش روح خود به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید. اتفاق خوشایندی برای شما افتاده که در حال حاضر از آن بی خبرید اما کم کم نتایج آن را خواهید دید. بهتر است با یک دوست قدیمی تماس بگیرید و حال او را بپرسید. از پوسته ای که برای خودت درست کردی بیرون برو وگرنه روزی خودت را تنها خواهی دید.

♏ فال برای متولدین امروز آبان

ابجد فال تو: AJD

تعبیر: سخنانی می شنوید که از شنیدنش بسیار ناراحت می شوید، سعی کنید این افراد را به دست خدا بسپارید تا ثواب کارشان را ببینند. اگر از کسی دلخور شدید مطمئن باشید که این شخص خودش به سمت شما برمی گردد، فقط کمی صبور باشید. در مورد اتفاقی که افتاده، اگرچه حق با شماست، اما سعی کنید با حرف و رفتار خود، کسی را که خیلی دوست دارید بسازید، زیرا با این اشتباه فقط کار خود را سخت می کنید و در نهایت بدهکار می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است، خود را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.

فال برای متولدین امروز آذر

ابجد فال تو: BA AA

تعبیر: اگر حالتان خوب نباشد به زودی سلامتی خود را به دست خواهید آورد و جای نگرانی نیست. ممکن است مردم همیشه برای شما مشکل ایجاد کنند و دنبال توطئه چینی باشند، آنها را به خدا بسپارید و از درگیری دوری کنید تا آسیبی نبینید. درمورد موضوعی که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید، در انظار عمومی نظر ندهید، حتما شما را شرمنده می کند. قدر آنچه را دارید بدانید. حتی اگر به نظر شما کوچک و بی اهمیت باشد. کافی یکی آنها را از دست بدهید و متوجه خواهید شد که چه گوهر ارزشمندی را از دست داده اید. قبل از وقوع آن حادثه را درمان کنید.

فال برای متولدین امروز دی

فالگیر شما: DJ A

تعبیر: آنچه می خواهید بیان کنید، مشکلات زیادی را به همراه دارد و شما را به دردسر می اندازد، از آن چشم پوشی کنید. اگر از برخی مسائل ناامید هستید سعی کنید به خدا توکل کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. مردم به خانه شما خواهند آمد و شما باید به خوبی از آنها استقبال کنید. برای حفظ سلامتی خود بهتر است به تغذیه خود توجه بیشتری داشته باشید. مراقب باشید فرصت ملاقات با کسی را از دست ندهید. صرفه جویی حتی اندک خوب است، به خصوص اگر به زودی به آن نیاز پیدا کنید. دیگران را فراموش نکنید. امروز با دوستان خود تماس بگیرید تا فردا در صورت نیاز از آنها کمک بگیرید.

فال برای متولدین امروز بهمن

ابجد فال تو: А А Д

تعبیر: از تهمت و غیبت بپرهیزید، زیرا شما را به دردسر می اندازد. اگر به مردم حسادت می کنید، سعی کنید از شخصیت خود دوری کنید و به خاطر آنچه خداوند به شما داده شکرگزار باشید، انجام ندادن این کار باعث می شود هر چه دارید از دست بدهید. خبر به شما داده می شود، بهتر است صبور باشید و عجله نکنید. مراقب زبانت باش آنها به شما گوهر ارزشمندی داده اند. سعی کن حفظش کنی احتمال اینکه مکان را تغییر دهید زیاد است. می خواهید شغل خود را تغییر دهید، بهتر است ابتدا شغل جدیدی پیدا کنید. برای پاکسازی بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش نکنید.

♓ فال برای متولدین امروز اسفند

ابجد فال تو: جی بی ع

تعبیر: خوش شانسی در انتظار شماست و مطمئنا به آرزوهایتان خواهید رسید. اگر احساس می کنید که مردم همیشه به سمت کار شما سنگ پرتاب می کنند، باید با آنها مقابله کنید. پولی دریافت می کنید که حلال نیست و نباید در زندگی از آن استفاده کنید. اگر تصمیم به سفر دارید، سعی کنید به یک شهر مذهبی بروید. مراقب باشید حقوق دیگران را نادیده نگیرید، ثروتی را که برکت ندارد سر سفره خود نیاورید. از شکست نترسید، اگر در راهی که انتخاب کرده اید شکست خوردید، مسیر دومی را که در ذهن داشتید بدون هیچ ترسی انتخاب کنید. اگر هوشیار باشید، می توانید از این شکست به نفع خود استفاده کنید، فقط قطعات خود را به درستی بچینید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا