اخبار خودرو

اولین نمایندگی نوین کرمان موتور در شمال کشور افتتاح شد

اولین نمایندگی نوین کرمان موتور در شمال کشور افتتاح شد

شرکت کرمان موتور اولین نمایندگی جدید خود را با استانداردسازی جدید در شمال کشور افتتاح کرد.

به گزارش آخرین سایت خبری کرمان موتور از سال گذشته استانداردهای جدید خود را در نمایندگی های خود پیاده سازی کرده است. هم اکنون اولین نمایندگی نوین کرمان موتور در شمال کشور در شهر رشت افتتاح شده است. نمایندگی کرمان موتور 34013 یکی از این نمایندگی های برند KMC است که استانداردهای جدید را رعایت کرده و سطح جدیدی از فروش و خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه می دهد.

در استانداردسازی جدید نمایندگی کرمان موتور، مشتریان در محیطی بهتر با خودروهای KMC آشنا می شوند. علاوه بر این در خدمات پس از فروش و خدمات پس از فروش، صاحبان خودروهای کرمان موتور امتیاز بهتری کسب می کنند.

مدیران ارشد این خودروساز خصوصی در افتتاحیه نمایندگی جدید کرمان موتور در رشت حضور داشتند. همچنین در این رویداد مهم که با حضور مهمانان ویژه برگزار شد، مدیران شرکت کرمان موتور اعلام کردند که به زودی سبد محصولات خود را گسترش داده و سطح فروش و خدمات پس از فروش را به میزان قابل توجهی ارتقا خواهند داد.

استانداردسازی جدید نمایندگی های کرمان علاوه بر ارائه محیطی مدرن و آرامش بخش برای مشتریان، با نمادهایی از شهر بم و استان کرمان همراه بوده و یادآور این منطقه گرمسیری کشور است. در افتتاحیه نمایندگی کرمان موتور 3403 در رشت، محصولاتی همچون KMC T9، KMC J7، KMC X5، KMC A5، KMC EJ7، KMC E30X و Eagle به نمایش درآمد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا