اخبار روز

شرایط وام و سپرده مسکن مجردها در سال 1403.


به گزارش مانیبان، به گفته مدیرکل راهداری و شهرسازی استان تهران متقاضیانی که شرایط آنها تایید شده است می توانند ظرف 24 ساعت نسبت به انتخاب بانک و شعبه مورد نظر خود اقدام کنند.

حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات سپرده مسکن در استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهبود یافته است، گفت: باید با در نظر گرفتن همکاری بانک ها بهتر شود. فرا رسیدن تابستان فصل، و متقاضیان بیشتری باید تسهیلات دریافت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس ماده 4 قانون افزایش تولید مسکن و با هدف حمایت از مستاجران، بانک ها موظفند تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات سپرده مسکن در شهر تهران را پرداخت کنند.

جنتی تصریح کرد: از جمله شرایط پرداخت ودیعه مسکن، متاهل یا مجرد بودن زن بالای 30 سال و مرد مجرد بالای 45 سال بدون مسکن و زمین است و در این قسمت فرم ج شما باید سبز باشد.

مدیرکل راهداری و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان برای دریافت این خدمت باید اطلاعات خود را در سامانه املاک و مسکن ثبت کنند و کد رهگیری را از سامانه خودامضا و یا از مشاوران املاک دریافت کنند و در سامانه املاک و مستغلات ثبت نام کنند. سیستم جامع سامانه طرح مسکن برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن.

وی افزود: 24 ساعت پس از ثبت نام، متقاضی در صورت احراز شرایط، می تواند شعبه و بانک مورد نظر خود را انتخاب کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا