اخبار خودرو

آغاز فروش اقساطی محصولات فردا موتورز با تخفیف ویژه – مرداد 1403

آغاز فروش اقساطی محصولات فردا موتورز با تخفیف ویژه - مرداد 1403

فردا موتور به تازگی شرایط ویژه ای را برای فروش اقساطی محصولات خود در نظر گرفته است مرداد 1403 اعلام کرده است. اکنون نماینده خانه خودرو شمال این بخشنامه تجاری فرداموتورز را با اقساط و تخفیف های متفاوت به مشتریان خود ارائه می دهد.

در حال حاضر مشتریان می توانند محصولات FMC 511، FMC SX5، FMC T5 و Suba M4 را با موعد تحویل 120 روز کاری به صورت نقد و اقساط خریداری کنند. در این بخشنامه قیمت پایه فروش خودرو در حساب منظور شده و تنها در صورت تغییر تعهدات قانونی عرضه کننده خودرو، قیمت نهایی خودرو تغییر می کند.

در حال حاضر بخشنامه فروش محصولات فردا موتور در تمامی نمایندگی های این شرکت خودروسازی در کشور فعال است. اما نمایندگی خانه ماشین شمالی به عنوان نمایندگی رسمی فردا موتورز که فروشنده شماره یک محصولات برند FMC می باشد بخشنامه فروش ویژه تری را به مشتریان ارائه می دهد.

متقاضیان محصولات فردا موتور می توانند با مراجعه به کارگاه ها و نمایندگی های خانه خودرو شمال و یا ثبت نام حضوری خودروی خود را در شهر محل سکونت خود تحویل بگیرند. ضمناً این نمایندگی برخی از محصولات را با اقساط طولانی تر به مشتریان می فروشد که در سایر نمایندگی ها فعال نمی باشد.

لازم به ذکر است، خانه خودرو شمال در برخی شرایط فروش محصولات FMC بین 5 تا 30 میلیون تومان تخفیف به خریداران اختصاص می دهد. همچنین برخی از خطوط این بخشنامه فروش با سهم 18 درصدی سود فعال است.

متقاضیانی که تمایل به خرید محصولات فردا موتور با شرایط فروش ویژه، اقساطی و تخفیف دارند می توانند با نمایندگی خودرو شمال فردا موتورز تماس حاصل نمایند. صفحه رسمی خانه ماشین شمال در اینستاگرام به آدرس Fardaco.131 و وب سایت این مجموعه به آدرس Khanekhodro.com در فضای مجازی فعال است. همچنین شماره تماس خانه خودروی شمالی جهت ثبت نام حضوری محصولات فردا موتور به شرح زیر می باشد:

013-33765952

013-33729036

013-33729035

فیلم تست و بررسی سوبا M4

فیلم تست و بررسی FMC 511

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا