اخبار خودرو

دومین ایستگاه شارژ بین شهری خودروهای برقی افتتاح شد

دومین ایستگاه شارژ بین شهری خودروهای برقی افتتاح شد

دومین ایستگاه شارژ درون شهری خودروهای برقی در اتوبان تهران – قزوین صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش آخرین پایگاه خبری، این ایستگاه شارژ در بزرگراه تهران – قزوین و 5 کیلومتر بعد از پل کردان افتتاح شد. در حال حاضر، دارندگان خودروهای الکتریکی با استانداردهای شارژ CCS2 و GB/T می توانند از شارژرهای DC در اینجا استفاده کنند. دومین ایستگاه شارژ بین شهری خودروهای برقی 24 ساعته است و زیرساخت آن توسط گروه مکو مپنا تامین شده است.

این یک ایستگاه شارژ 240 کیلوواتی با دو شارژر سریع 120 کیلوواتی است. به عبارت ساده تر، این ایستگاه شارژ می تواند به طور همزمان چهار خودرو را با استانداردهای CCS2 و GB/T شارژ کند.

دومین ایستگاه شارژ بین شهری خودروهای برقی افتتاح شد
دومین ایستگاه شارژ بین شهری خودروهای برقی افتتاح شد

در حال حاضر، شرکت مکو گروه مپنا و سایر تولیدکنندگان زیرساخت شارژ خودروهای برقی، پروژه هایی را در مسیرهای بین شهری آغاز کرده اند. بدیهی است که همکاری و مشارکت صاحبان مراکز خدمات بین شهری می تواند در ایجاد زیرساخت های شارژ خودروهای برقی تأثیر بسزایی داشته باشد و از یک سو موجب سودآوری این مراکز شود.

بر اساس آمارهای موجود، تاکسی های برقی جک E50A، Skywell ET5، Hongchi E-Qm5 و نسخه های سرنشین شخصی جک E50A (KMC EJ7) در جاده های کشور تردد کرده اند. تحویل خودروهای برقی مانند آئودی Q5، فولکس واگن ID.4، لونا جی آر ای، هوندا E-NS1 و … به زودی آغاز می شود و این زیرساخت ها می توانند فرهنگ خوبی برای استفاده از خودروهای برقی فراهم کنند.

فیلم معرفی و شارژ Skywell ET5

فیلم تست و بررسی Hongchi E-QM5

ویدیوی معرفی Luna GRE

ویدیوی معرفی فولکس واگن ID.4

ویدیوی معرفی هوندا E-NS1

ویدئوی معرفی آئودی Q5 E-Tron

ویدیوی معرفی کانکتور E50A (KMC EJ7)

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا