اخبار روز

دریافت وام بدون وثیقه 50 میلیونی/شرایط


به گزارش مانی بان، در زیر لیستی از روش ها و راهکارهای اخذ وام بدون وثیقه را به شما می گوییم که می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید.

این بانک بر اساس رفتار و عملکرد شما می تواند خدماتی مانند وام بدون وثیقه به مبلغ 3 تا 10 میلیون تومان را برای به روز بودن ارائه دهد. البته شرط دریافت وام، افتتاح حساب در بانک و دریافت وام از میانگین گردش حساب خود به مدت 3 ماه است.

ترابانک جدید پاسارگاد با نام ویپاد امکان دریافت وام بین 1 تا 50 میلیونی را در اختیار دارندگان حساب در این بانک قرار داده است.

نئوبانک خاورمیانه یا بانکینو امکان جدیدی را برای اعطای وام بدون وثیقه به مشتریان خود فراهم کرده است و می توانید با افتتاح حساب وام بدون وثیقه از 100 هزار تا 10 میلیون توکن دریافت کنید.

پس از افتتاح حساب در بانک سینا، می توانید در پروژه لیلیوم سیبانک شرکت کنید و بر اساس میانگین گردش حساب خود در 2 تا 6 ماه گذشته تا سقف 23 درصد وام بدون وثیقه دریافت کنید. گرفتن وام به این صورت است که اگر رتبه اعتباری شما بالا باشد می توانید انتظار دریافت وام تا سقف 50 میلیون و در صورت عادی بودن به ترتیب 20 تا 10 میلیون وام دریافت کنید.

طرح وام این بانک الکترونیکی به این صورت است که باید به مدت 3 ماه موجودی حساب خوبی در این بانک داشته باشید و بسته به میانگین موجودی حساب خود تا سقف 50 میلیون وام بدون وثیقه دریافت خواهید کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا