اخبار روز سینما

سریال کیانوش عیاری کجا پخش می شود؟







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال ۸۷ متری را می توان در زمره آثار بلاتکلیف تلویزیون برشمرد. کیانوش عیاری کارگردان آن اخیراً در گفت و گو با فریدون جیرانی با اشاره به اینکه سریال «87 متر» اثری شبیه به یک سریال تلویزیونی معمولی نیست و بهتر است به تلویزیون بیاید، اشاره کرد.

با این حال شایعاتی نیز مبنی بر رسیدن آن به روبیکا وجود دارد. ولی یکی یکی از مدیران این تریبون در گفت وگو با تسنیم فاش کرد که مذاکراتی در حال انجام است اما قطعیتی وجود ندارد.

مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم در نشست خبری با خبرنگاران به طور رسمی از آمدن این سریال به سینماهای خانگی خبر داد و به همین دلیل چند ماهی است که بحث پخش این سریال روی تریبون های نمایش خانگی مطرح شده است. هنوز خبر مشخصی از پخش کننده این سریال در دست نیست.

البته همیشه در فضای مجازی گمانه زنی هایی وجود دارد که خود کیانوش عیاری کارگردان و برخی از بازیگران این سریال آن را تایید نمی کنند. تاکنون تاریخ های زیادی برای پخش سریال «87 متر» اعلام شده است. اما هیچکدام به خانه نرسیدند.

سریالی که در طول تولید چندین بار متوقف شد و به نظر می رسد عنوان طولانی ترین تولید یک مجتمع آپارتمانی را در تلویزیون به خود اختصاص دهد. چون 31 ماه طول کشید تا تمام شود.

کارگردانی که چندی پیش همزمان با اکران فیلم ساحلی ویلا دچار سکته مغزی جزئی شد و برای مداوا راهی بیمارستان شد. البته هنوز هم آثار بیماری در صدای او احساس می شود. با این وجود عیاری پخش سریال «87 متر» را دنبال می کند و می گوید این سریال باید در سال 1400 و در نهایت در سال 1401 پخش می شد. با گذشت زمان این سریال تازگی خود را از دست می دهد.

به گفته کارگردان این سریال نه یک سریال تلخ بلکه داستان روزگار است. گاهی عشق و درام است، گاهی ناملایمات و مشکلات عامل جذابی برای مخاطب است. وی همچنین تاکید کرد که تعداد زیادی از پرونده های قضایی مربوط به املاک و مسکن است که بسیاری از مردم به دلیل بی اطلاعی از پرونده ها آن را از دست داده اند. مخاطب ما بعد از دیدن این سریال احساس ناامنی می کند.

وی معتقد است بیننده «۸۷ متر» باید هنگام تماشای این مجموعه تلویزیونی احساس ناامنی کند و عجولانه خرید نکند و همانطور که بارها دیده و دیده ایم، خرید و فروش آپارتمان و ملک با دقت انجام شود. چه مشکلات بزرگی برای خریداران به وجود آمده است.

سریالی که یک درام اجتماعی است و داستان آن به دو خانواده به نام‌های پوردوانی و خلیلی برمی‌گردد. علیرضا پوردرانی به همراه همسر، دو دختر و یک پسرش از فروشنده ای به نام فرج ناصری خانه ای می خرند. اما در روز کوچ متوجه می شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردرانی ها به خانه رسیدند و وسایل خود را در خانه گذاشتند، اما با رسیدن خانواده پوردرانی، کلاهبرداری مشخص شد.

این خلاصه داستان سریال «87 متر» است که لوکیشن های زیادی داشت؛ حتی خانواده ها برای شکار کلاهبردار به خارج از کشور (گرجستان) می روند. سریالی که به گفته کارگردان کیانوش عیاری روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

از جمله بازیگران این سریال می توان به علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده یاد حسین محب اهری، شاهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، کمدین محبوب و بلوف اشاره کرد. صدای جناب خان البته سعید پیردوست را هم بعد از وقفه ای طولانی از بازیگری در این سریال می بینیم. علی انصاریان فوتبالیست فقید نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخت.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا