اخبار روز سینما

وزیر ارشاد: پرستو صالحی می‌تواند برگردد

وزیر ارشاد، «محمد‌مهدی اسماعیلی»، در قسمت اخیر برنامه هفت اشاره‌ای به پرونده پرستو صالحی کرده و اعلام کرد که برای برگشت او مانعی نیست.

«محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در اظهاراتی جدید، ضمن اشاره به اینکه برای بازگشت هنرمندان به کشور مانعی وجود ندارد، به پرونده «پرستو صالحی» نیز اشاره کرده و اعلام کرد که وی نیز می‌تواند به فعالیت هنری خود در ایران ادامه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازگشت پرستو صالحی می‌تواند برگردد

وی در ادامه با اشاره به پرونده پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون، گفت:

پرونده خانم «صالحی» همچون سایر پرونده‌ها در حال بررسی است و ما امیدواریم که با رعایت قوانین و مقررات کشور، ایشان نیز بتوانند به فعالیت هنری خود ادامه دهند.

«اسماعیلی» در گفتگو با رسانه‌ها، با تاکید بر سیاست‌های حمایتی وزارتخانه از هنرمندان، اظهار داشت:

«درهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی همه هنرمندان با هر سلیقه‌ای باز است و ما از بازگشت همه کسانی که قصد دارند به کشور بازگردند و به فعالیت هنری بپردازند، استقبال می‌کنیم.

پرستو صالحی

این اظهارات وزیر ارشاد با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی و میان هنرمندان روبرو شده است. برخی از این واکنش‌ها مثبت بوده و از این رویکرد وزارتخانه استقبال کرده‌اند، اما برخی دیگر نیز با ابراز تردید، خواستار شفاف‌سازی بیشتر در خصوص شرایط بازگشت هنرمندان به کشور داشته‌اند.

به این خاطر نیز پرونده پرستو صالحی و واکنش وزیر ارشاد در ماه‌های اخیر به یکی از موضوعات داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. پس از آنکه این بازیگر از احتمال بازگشت خود به ایران خبر داد، واکنش‌های متفاوتی از سوی افکار عمومی و مسئولین به این خبر نشان داده شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت پرستو صالحی چیست؟ آیا شما با اظهارات وزیر ارشاد موافق هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا