اخبار ارز دیجیتال

معرفی ۴ میم‌کوین با پتانسیل رشد بالا برای ماه آگوست!

در چرخه فعلی بازار ارزهای دیجیتال، میم‌کوین‌ها توانسته‌اند رمزارزهای کاربردی را تحت شعاع قرار دهند و دوج کوین و شیبا اینو همچنان کوین‌های برتر بازار باقی مانده‌اند. با این حال، با توجه به رشد زیاد این دو میم‌کوین، سرمایه‌گذاران کریپتو برای کسب سود بیشتر به سمت میم‌کوین‌های دیگر روی می‌آورند. در ادامه ۴ میم‌کوین با پتانسیل رشد بالا برای آگوست معرفی می‌شود.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

مایرو
به گزارش رمز ارز نیوز، میم‌کوین مایرو (MYRO) در شبکه سولانا یکی از این کوین‌ها است که هنوز به ارزش بازار میلیارد دلاری نرسیده است. این میم‌کوین در کنار بانک (BONK) و داگ‌ویف‌هت (WIF) عرض اندام می‌کند اما همچنان ارزش بازار آن، زیر ۲۰۰ میلیون دلار باقی مانده است. این موضوع آن را به انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذارانی تبدیل کرده که به دنبال میم‌کوین‌هایی هستند که می‌توانند رشد قابل‌توجهی داشته باشند؛ زیرا رسیدن به ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری می‌تواند تقریباً ۱۰ برابر سود ایجاد کند.

بون شیبا سواپ
توکن بون شیبا سواپ (BONE) یکی از میم‌کوین‌های امیدوارکننده‌ای است که توسط تیم شیبا اینو راه‌اندازی شده است. ارزش بازار این میم‌کوین نیز در حال حاضر کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار است و نقطه خوبی برای سرمایه‌گذاری‌های با بازده بالا است. بون همچنین توکن کاربردی شبکه شیباریوم (Shibarium) است که برای پرداخت هزینه‌های شبکه استفاده می‌شود. بنابراین، اگر پذیرش شیباریوم افزایش یابد، انتظار می‌رود تقاضا برای توکن بون نیز افزایش یابد.

ون
میم‌کوین ون (WEN) یک کوین محبوب در شبکه سولانا است که می‌تواند چشم‌انداز بهتری نسبت به شیبا اینو ارائه دهد. ارزش بازار ون هنوز در حدود سطح ۸۰ میلیون دلاری است اما با حجم معاملات روزانه متوسط ۱۰ میلیون دلار، حتی با کاهش بازار، همچنان مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد. این موضوع آن را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد تا هنگامی که میم‌کوین‌ها دوباره شروع به حرکت کنند، افزایش یابد.

نیرو
میم‌کوین نِیرو (NEIRO) در شبکه اتریوم پیشتاز شده و ارزش بازار آن به حدود ۱۵۰ میلیون دلاری رسیده است. با حجم معاملات روزانه بالا، این میم کوین پتانسیل بسیار زیادی برای رشد دارد؛ چراکه طرفداران آن به دنبال رسیدن به ارزش بازار یک میلیارد دلاری، هستند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا