اخبار روز

مبلغ یارانه نقدی مرداد مشخص / جدول


به گزارش مانیبان، سال گذشته دوبار سرمایه دهک های مختلف ارزیابی و میزان درآمد خانوارها پایش شد. با افزایش سرمایه برخی خانوارها از لیست مشمولان یارانه حذف می شوند.

میزان یارانه تعیین شده برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان است. برای اطلاع از کمک هزینه نقدی خود می توانید به سایت پنجره خدمات ملی هوشمند دولت به نشانی «www.sso.my.gov.ir» مراجعه و با وارد کردن شماره تلفن همراه رئیس، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. از خانه ضمناً در صورتی که نسبت به مبلغ یارانه اعتراض دارید، می توانید اعتراض خود را در این وب سایت ثبت کرده و درخواست بررسی نمایید.

بر اساس این گزارش، تنها کافی است در صفحه تماس تلفن همراه خود کد استعلام الکترونیکی محصول #500*1463 را شماره گیری کنید. در ادامه صفحه ای با 3 گزینه باز می شود که در این قسمت گزینه 2 یا مانده یارانه سرپرست را انتخاب کنید. سپس کد ملی سرپرست خانوار را در صفحه جدید وارد کنید. یارانه 300 و 400 هزار تومانی مرداد به دریافت کنندگان کمک هزینه به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد. پیش بینی می شود این مرحله از کمک نقدی 300 تا 400 هزار تومانی تا مردادماه آخرین کمک مالی دولت ریاست جمهوری باشد.

سال گذشته دو بار سرمایه دهک های مختلف ارزیابی و درآمد خانوارها پایش شد. با افزایش سرمایه برخی خانوارها از لیست مشمولان یارانه حذف می شوند.

یارانه 300 و 400 هزار تومانی مرداد به دریافت کنندگان کمک هزینه به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد. پیش بینی می شود این مرحله از یارانه نقدی [۳۰۰ – ۴۰۰ هزار تومانی]مربوط به مرداد، آخرین یارانه دولت رئیس جمهور.

فرمان مسعود ریاست جمهوری پزشکیان اجرایی شد و احتمالا پس از مراسم تحلیف روز یکشنبه و معرفی اعضای کابینه، دولت اول جدید شهریور ماه برای یارانه جدید با سفارش. پزشکیان پرداخت شده.

در مورد میزان یارانه سپرده مرداد در ماه 1403 دولت همچنان یارانه نقدی را طبق مراحل قبلی پرداخت خواهد کرد. و فعلا تغییری در یارانه ها ایجاد نخواهد شد.

لازم به ذکر است در این مرحله سرپرستان خانوارهایی که یارانه نقدی آنها قطع شده و درخواست بررسی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی ثبت کرده بودند، در صورتی که دهک های اول تا نهم بودند. . در بررسی انجام شده از سوی وزارت رفاه یارانه مربوط به مردادماه را بر اساس اعشار اعلامی دریافت خواهند کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا