اخبار ارز دیجیتال

هشدار تحلیلگران در مورد احتمال سقوط قیمت بیت کوین تا ۴۲ هزار دلار!

یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال با نام مستعار دون‌آلت (DonAlt)، در آخرین ویدیوی یوتیوب خود به تجزیه و تحلیل دقیق قیمت و چشم‌انداز آینده بیت کوین پرداخته است. به گفته این تحلیلگر، اگر قیمت بیت کوین نتواند سطح حمایت حیاتی ۶۳ هزار دلار را بازپس بگیرد و حفظ کند، ممکن است تا حمایت ۴۲ هزار دلار کاهش یابد.

به گزارش رمز ارز نیوز، وی یادآوری کرد که قیمت پیش از این، طی نوسانات طولانی‌مدت موفق شد سطح حمایت ۶۰ هزار دلار را پس بگیرد؛ با این حال، قیمت در ادامه صعود خود ناکام بوده است. طبق تحلیل وی، با باقی ماندن قیمت بیت کوین بالای ۶۳ هزار دلار، سناریوی صعودی همچنان معتبر خواهد بود اما از دست رفتن این حمایت موجب عدم اعتبار این سناریو خواهد شد.

در سناریوی نزولی، قیمت حمایت‌های ۵۲ هزار و سپس ۴۲ هزار را آزمایش خواهد کرد و در صورت شکسته شدن آنها، به سطوح پایین‌تر خواهد رسید. در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با کاهشی ۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۶۱۷۰۲ دلار رسیده است.
یکی دیگر از تحلیلگران محبوب به نام علی مارتینز (Ali Martinez)، عنوان کرد که تعداد زیادی از سرمایه‌گذارانی که روی افزایش قیمت بیت کوین شرط‌بندی کرده‌ بودند و پوزیشن‌های لانگ داشتند، در طول روند نزولی اخیر، با ضررهای قابل توجهی مواجه شده‌اند. بر اساس داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، با سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۶۳ هزار دلار، بیش از ۲.۵ میلیارد دلار از پوزیشن‌های این معامله‌گران لیکویید شد.
وی همچنین عنوان کرد که با بازگشت قیمت بیت‌ کوین به ۷۰۴۴۰ دلار، ۲.۴ میلیارد دلار از پوزیشن‌ها لیکویید خواهد شد.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا