اخبار روز سینما

گلایه بازیگر «بی تن»/ لااقل از حرمت موهای سفیدم محافظت کن

به گزارش پی ام آپ به نقل از بازتاب آنلاین، رابعه مدنی در متنی خطاب به کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «بی تن» به ایسنا نوشت:

«شما هم سن نوه های من هستید و من با وجود کهولت سن، در آن شب های سرد که برای بازی در فیلم «بی تن» به گروه شما ملحق شدم، خوشحال بودم که روی فیلمی با سازندگان خلاق کار می کنم و هیچ وقت فکر نمی کردم پسرهای هم سن و سال نوه هایم اینطوری رفتار کنند و مادربزرگ را در مراسم افتتاحیه فیلم فراموش کنند و نامش را که شروع فیلم بود، در تیتراژ نقش، به «دیگر بازیگران» منتقل شد و با خودم گفتم سرت شلوغ بود و فراموش کردی.

در ضیافت صبحگاهی از طریق پسرم برای خانم تقوی که مخاطب گروه شما هستند برای شما پیام فرستادم، اما شما حتی زحمت تماس را هم ندادید.

پسر های من! این مادر فوق‌العاده که از شما شاکی است در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیادی ظاهر شده و همیشه دست خود را حفظ کرده است. دلیل اینکه این موضوع را اینجا مطرح می کنم این است که به شما یادآوری کنم که باید مؤدبانه و محترمانه رفتار کنید و اگر زودتر شکایتم را به رسانه ها نرسانده ام به این دلیل است که نمی خواهم برای این رسانه حاشیه ایجاد کنم. رسانه ها. فیلم «بی تن» که به درد شما می خورد.

خوشحالم که فیلمت موفق بوده و انشالله باز هم فیلم میسازی و حفظ حرمت بازیگران را فراموش نکن. موفق باشید.”

فیلم سینمایی «بی تن» به کارگردانی مرتضی علیزاده، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی کاظم دانشی اکران شد و حدودا 47 میلیارد تومان در گیشه فروخت.

این فیلم جنایی از یک پرونده مهم الهام گرفته شده است. داستان فیلم پر از تغییرات به یک پرونده جنایی معروف دهه 90 اشاره دارد. پرونده آرمان عبدالعلی برای قتل غزاله شکور که بارها رفت و برگشت تا اجرای حکم یکی این یکی از پیچیده ترین پرونده های سال های اخیر در ایران بود.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا