اخبار روز

خیرین مدرسه ساز در اهدای زمین و ساخت مدرسه پیش قدم باشند

به گزارش بازتاب آنلاین از یزد، حسین سبزواری فرماندار اردکان در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آن شهرستان ضمن اشاره به کمبود مدرسه و تعداد بالای دانش آموزان گفت: از خیرین مدرسه ساز درخواست داریم سازندگان باید کمک کنند که اهدای زمین و ساخت مدارس پیش قدم شود و مشکل امروز این است: در مناطق پرجمعیت شهرستان با کمبود مدرسه مواجه هستیم، متاسفانه زمین دولتی برای اختصاص زمین وجود ندارد و با کار ساخت و ساز توسط صنایع در این مناطق برای شروع مناطق.
فرماندار اردکان با اشاره به نقش مدیران بخش، گفت: برخی از این مدیران مدرسه ساز خوبی هستند و باید به عنوان الگو معرفی و مورد تجلیل قرار گیرند.
حسین سبزواری افزود: شهرستان اردکان به عنوان یک شهر صنعتی با نسبت بالای دانش آموزان غیربومی نیازمند توجه ویژه به مسائل آموزشی است.
وی از پدران شهدای انقلاب اسلامی یاد کرد که نه تنها کمک مالی و زمین و اموال خود را به جوانان عزیز اهدا کردند، بلکه در ادامه تحصیل دانش آموزان را یاری کردند و این اقدام را نهایت فداکاری و ایثار خود دانستند.
سبزواری ضمن اذعان به عوامل دخیل در برگزاری امتحانات نهایی، خواستار بهبود فضای مناسب برای برگزاری این آزمون ها و مراسم عمومی شد.
فرماندار اردکان از مسئولان، کارمندان و مدیران صنعت خواست علاوه بر ساخت مدارس، پروژه های نیمه تمام آموزشی را تا اول مهرماه به اتمام برسانند تا دانش آموزان برای ادامه تحصیل با مشکل مواجه نشوند.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا