اخبار روز سینما

فیلمبرداری فیلم سریع و خشن 11 به زودی آغاز خواهد شد

طبق خبر‌های جدید، فیلمبرداری فیلم سریع و خشن 11 که پایان این فرنچایز محبوب محسوب می‌شود، به زودی با جمع بازیگران جدید و قدیمی آغاز خواهد شد.

طرفداران پر و پا قرص سری فیلم‌های سریع و خشن این روزها با خبرهای متفاوتی که با یکدیگر همخوانی ندارند، روبرو هستند. با نزدیک شدن به پایان این فرنچایز محبوب با فیلم سریع و خشن 11، سوالات بسیاری در مورد آینده این مجموعه مطرح شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم سریع و خشن 11

پس از موفقیت چشمگیر ده فیلم قبلی، سازندگان تصمیم گرفتند با فیلم Fast & Furious 11 به این مجموعه پرطرفدار پایان دهند؛ اما با وجود تایید داستان اصلی، تایریس گیبسون، بازیگر نقش «رومن پیرز»، در مصاحبه اخیر خود خبرهای جدیدی را از پشت صحنه فیلمبرداری به اشتراک گذاشته است.

«گیبسون» ضمن تایید تماس مداوم با «وین دیزل» و کارگردان جدید، «لویی لتریر»، از عدم آشنایی با فیلمنامه قسمت یازدهم خبر داد. او به طرفداران اطمینان خاطر داد که به محض آماده شدن فیلمنامه، آماده است تا به جمع بازیگران بپیوندد.

«تایریس گیبسون» همچنین اشاره‌ای به تاخیر در تولید فیلم (بخاطر اعتصابات اخیر) داشت و اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم سریع و خشمگین 11، اوایل سال 2025 آغاز خواهد شد و بنابراین، تاریخ اکران فیلم نیز به تابستان 2026 موکول شده است.

فیلم سریع و خشن 11

خبر بازگشت «گل گدوت» و «دواین جانسون» به این مجموعه، باعث شد هیجان طرفداران بیشتر شود. «وین دیزل» نیز قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد در قسمت پایانی، فرنچایز را به ریشه‌های اصلی خود بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سریع و خشن 11 چیست؟ آیا شما از طرفداران این فرنچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا