اخبار روز

فقط با افتتاح حساب 300 میلیون وام بگیرید

واجد شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی از بانک مهر ایران

مزایای بانکی مهر ایران به متقاضیانی که دارای حساب سپرده قرض الحسنه نزد این بانک بوده و هیچ گونه بدهی به بانک و یا چک تسویه شده نداشته باشند پرداخت می شود. مزایای بانکی مهر ایران سپرده وام گیرنده را مسدود نمی کند و ضامن رسمی این وام است. 100000 تومان علاوه بر هزینه های اضافی اخذ این وام شامل هزینه های ارسال و تایید اعتبار می باشد.

مراحل دریافت وام 300 میلیون تومانی از بانک مهر ایران

صاحب حساب قرض الحسنه در بانک مهر ایرانیان پس از فعال شدن حسابشان در این بانک به مدت حداقل یک ماه و با توجه به امتیازی که بر اساس میانگین حساب خود دریافت می کنند می توانند از این وام بهره مند شوند.

متقاضیان می توانند پس از افتتاح حساب در بانک این کار را انجام دهند مهر ایران به صورت غیر حضوری به قسمت «محاسبه تسهیلات ترجیحی» در سایت بانک مراجعه کنید مهر ایران را ببینید. در مرحله بعد متقاضیان می توانند با وارد کردن مبلغ وام مورد نیاز، نرخ کارمزد، امکان بازپرداخت مبلغ اقساط ماهانه و میانگین دوره سود مورد نظر از حداقل مبلغ مورد نیاز برای وام از این بانک مطلع شوند.

شرایط بازپرداخت وام تسهیلات اعطایی مهر ایران

حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی بانک مهر در ایران 60 ماه ثابت است و وام گیرنده در صورت وام 300 میلیون تومانی با مدت بازپرداخت حداکثر 60 ماه و کارمزد 4 درصد موظف است هر ماه پنج میلیون و 524 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند. . به این ترتیب وام گیرنده باید در زمان مدت وام 331 میلیون و 557 هزار تومان به بانک پرداخت کند. مهر ایران است.

جزئیات وام 400 میلیون تومانی بانک رسالت

وام 400 میلیون تومانی بانک رسالت به سپرده گذاران واجد شرایط این بانک پرداخت می شود. این گزارش به بررسی شرایط اخذ این وام پرداخته است.

به گزارش بانک قرض الحسنه رسالت، شرایطی را ایجاد کرده است که مشتریان این بانک می توانند با افتتاح حساب و واریز وام 400 میلیون تومانی با کارمزد دو درصد از این بانک دریافت کنند. مدت پیش پرداخت برای اخذ این وام سه ماهه و حداکثر 6 ماه می باشد. ضمناً به ازای هر ماه اضافه در دوره خواب سپرده، دو ماه به مدت بازپرداخت این وام اضافه می شود.

بالاترین نسبت تسهیلات در این طرح 100 درصد متوسط ​​سپرده در نظر گرفته شده برای دوره سپرده 6 ماهه و بازپرداخت 12 ماهه است. اما اگر متقاضی می خواهد وام خود را در چند قسط پرداخت کند، باید درصد کمتری از سپرده خود را وام بگیرد. یعنی به ازای هر 20 درصد کاهش ضریب تسهیلات، مدت بازپرداخت یک سال تمدید می شود و این روند برای وام های با نرخ سود 20 درصد میانگین حساب به مدت 60 ماه ادامه دارد.

برای دریافت این وام به چه مدارکی نیاز دارید؟

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ این پروژه شامل واریز و ارائه مدارک لازم اعم از مدارک شناسایی، مدارک مربوط به اشتغال و احراز درآمد از قبیل: مانند فیش حقوقی، دستورالعمل استخدام، جواز کسب و سایر مدارک تایید کننده اشتغال و درآمد متقاضی. نامیده شد.

حتی اگر وام گیرنده شرایط اخذ وام یا توانایی ارائه ضمانت نامه به بانک رسالت را نداشته باشد، می تواند امتیاز این تسهیلات را به شخص دیگری واگذار کند.

مراحل دریافت وام از بانک رسالت چگونه است؟

متقاضی می تواند پس از افتتاح حساب، واریز وجه و ارائه مدارک لازم، مراحل بعدی جهت اخذ این وام را به صورت غیر حضوری در باجه مجازی بانک رسالت دنبال کند.

در صورتی که مراحل بدون مشکل پیش برود و متقاضی یکی از ذینفعان باشد، بانک با وی تماس گرفته و کارمند بانک به صورت حضوری در محل اقامت وام گیرنده احراز هویت و مقایسه مدارک را انجام می دهد.

سپس متقاضی باید اعتبار خود را با استفاده از سیستم اعتبارسنجی مرات ارزیابی کند و بر این اساس، فرآیند وام دهی را آغاز کند.

شرایط بازپرداخت و اقساط این وام چگونه است؟

اگر سقف بالای 400 میلیون را به همراه کارمزد دو درصد و همچنین 60 ماه برای پرداخت اقساط محاسبه کنید، وام گیرنده باید در هر قسط هفت میلیون و 272 هزار تومان به بانک رسالت پرداخت کند. در پایان مدت، مجموع پرداختی ها به 424 میلیون تومان می رسد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا