اخبار روز

اطلاعیه تغییر ساعت اداری از امروز شنبه سیزدهم مرداد تا آخر هفته


به گزارش مانیبان، سید مجتبی آل یاسین اظهار داشت: در پی افزایش بی سابقه دمای هوا، با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور و با موافقت استاندار مرکزی، زمان تعطیلی تمامی دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه ها در استان (به استثنای خدمات رسان و مراکز دارای نوبت کاری و نگهبانی) روزهای شنبه تا پنجشنبه هفته جاری ساعت 11:30 صبح.

وی افزود: فعالیت کلاسی موسسات و آموزشگاه های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستان نیز تا ساعت 11:30 در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز بهداشتی درمانی استان توسط مدیر واحد مربوطه تعیین می شود.

آل یاسین با اشاره به اینکه مراکز انتقال خون و مراکز اهدای خون در استان مشمول کاهش ساعت نیستند و طبق ساعات عادی به فعالیت خود ادامه می دهند، افزود: فعالیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان توسط مدیر واحد مربوطه تعیین می شوند.

وی گفت: لازم است دستگاه های اجرایی استان مرکزی مصرف انرژی را در ساعات اداری به حداقل برسانند و همچنین خاموش شدن سیستم روشنایی و رایانه ها در پایان وقت و خاموش شدن سیستم های سرمایشی یک ساعت قبل از ساعت کاری پایان وقت اداری

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی دولت مرکزی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مشترکان برق عمومی حمایت های لازم را برای مدیریت مصرف انرژی به ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا