اخبار روز سینما

7 داستان جدید از دنیای بازی تاج و تخت ساخته خواهد شد

«جورج آر. آر. مارتین» مجموعه جدیدی از جلدهای کتاب بازی تاج و تخت و کل مجموعه نغمه یخ و آتش را به همراه اطلاعاتی از پروژه‌ها لایو اکشن منتشر کرده است.

این جلدهای جدیدِ خیره کننده که در وبلاگ او منتشر شده است، بزرگی وستروس و سفر خطرناک خوانندگان را به تصویر می‌کشد. پنج کتاب در یک جعبه موجود هستند و در اکتبر 2024 به صورت آنلاین و در فروشگاه‌ها در دسترس خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


7 داستان جدید از دنیای بازی تاج و تخت ساخته خواهد شد

این فرآیند طراحی جلد، هنر «لینوکات مارک سیکینز» و طراحی «تیم گرین» را با هدایت «هنری دیوید جی استیونسون» ترکیب کرد. علاوه بر این خبر، جورج آر آر مارتین ، خالق دنیای وستروس، تایید کرده که قرار است 7 پروژه جدید بر اساس این دنیای حماسی ساخته شود. تصور کنید

این پروژه‌های جدید قرار است به صورت ترکیبی از سریال‌های لایو اکشن و انیمیشن باشند. یعنی هم می‌توانیم شاهد ماجراجویی‌های جدید شخصیت‌های زنده باشیم و هم به دنیای خیالی وستروس از زاویه دید انیمیشن‌ها سفر کنیم.

بازی تاج و تخت

این خبر برای طرفدارانی که سال‌ها منتظر ادامه داستان‌های وستروس بودند، مثل یک رویا است. بر اساس اعلامیه رسمی، سه مورد از این پروژه‌ها به صورت لایو اکشن و چهار مورد دیگر به صورت انیمیشن تولید خواهند شد. این تصمیم نشان‌دهنده تلاش برای گسترش و غنی‌سازی بیشتر جهان وستروس و ارائه تجربیات متنوع‌تر به مخاطبان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این تعداد پروژه از دنیای Game of Thrones چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا