اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا یکشنبه 14 مرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین فال حافظ که بر اساس اشعار زیبا و پرمعنی حافظ تهیه شده است، هر ماه از تولدتان را با پیامی ویژه همراهتان می کند. بیایید با هم رازهای نهفته در اشعار حافظ را کشف کنیم و از حکمت و پیام های او بهره مند شویم.

فروردین

شعر:

«با وجود نهی کنندگان عشق / زیبایی چهره تو دلیل ماست»

ترجمه:

عشق و زیبایی در این روز حضور پررنگی در زندگی شما دارند. با وجود اینکه افرادی هستند که شما را از مسیر عشق باز می دارند، اما شما با اعتقاد به زیبایی و عشقی که از دلتان جاری است به راه خود ادامه می دهید. در امور خود مصمم باشید و به قدرت عشق اعتماد کنید.

اردیبهشت ماه

شعر:

«باران سحر مرا از اندوه رهانید/ و در تاریکی شب آب حیات بخشیدند»

ترجمه:

در این روز از شر سختی ها و مشکلاتی که مدت هاست شما را آزار می دهد خلاص خواهید شد. شاید این رستگاری با کمک دوستان یا نشانه ای الهی حاصل شود. این روز نویدبخش امید و نور در زندگی شماست. از این فرصت برای تجدید و شروعی تازه استفاده کنید.

خرداد

شعر:

هر که در کنار خلق خدا بایستد، خداوند او را از هر آسیبی حفظ کند».

ترجمه:

در این روز بر اهمیت توجه به انسانیت و اخلاق تاکید می شود. اگر در زندگی خود عدالت و اخلاق را رعایت کنید، خداوند شما را از انواع گرفتاری ها و مشکلات حفظ می کند. امروز زمان آن است که در مورد رفتار خود تأمل کنیم و سعی کنیم انسانیت خود را بهبود بخشیم.

تیر

شعر:

“آن دوست خانه ما مثل پری خانه بود / سر تا پا مثل پری بود”

ترجمه:

در این روز ذهن شما معطوف یک فرد خاص با ویژگی های خارق العاده است. این شخص می تواند به شما انگیزه و الهام بخشد. توصیه می شود به اطرافیان خود توجه کنید و افرادی را شناسایی کنید که می توانند تاثیر مثبتی در زندگی شما داشته باشند. روابط خود را با افراد مثبت اندیش تقویت کنید.

مرداد

شعر:

«ای پرنده ی مقدس، به سوی من پرواز خواهی کرد/ هزاران جان غمگین را در راه تو پراکنده خواهم کرد»

ترجمه:

برای متولدین مرداد، این روز نشانه پیشرفت به سوی اهداف بلندپروازانه و معنوی است. در این راه با چالش ها و فداکاری هایی روبرو خواهید شد، اما عشق و اعتقاد به هدف نهایی شما را حفظ خواهد کرد. این روز برای تجدید تعهدات معنوی و تمرکز بر اهداف عالیتان مناسب است.

شهریور

شعر:

“شک کن دوست عزیزم این یه تشکر با گلایه / اگه عاشق عشقی این داستان رو گوش کن”

ترجمه:

در این روز در شرایط خوشایند و شیرینی قرار دارید، اما ممکن است از برخی جهات گلایه هایی نیز داشته باشید. این وضعیت به ما یادآوری می کند که در هر نعمتی نقصی وجود دارد. سعی کنید با دید مثبت به این مسائل نگاه کنید و قدر لحظات خوب را بدانید.

مهر

شعر:

«آفتاب از مشرق لیوان طلوع کند/ از باغ ساقی هزار لاله طلوع کند»

ترجمه:

برای متولدین این روز مهر نشانه شروع های جدید و فرصت های طلایی است. مانند طلوع خورشید، روز شما با انرژی و اشتیاق فراوان آغاز می شود. این فرصت ها ممکن است در زمینه های مختلف زندگی شما ظاهر شوند. از این زمان برای شروع پروژه های جدید یا تقویت روابط استفاده کنید.

آبان

شعر:

«چو، به سخنان شجاعان گوش کن، نگو این اشتباه است

ترجمه:

این روز بهترین زمان برای گوش دادن به نصیحت و سخنان افراد با تجربه و قلبی است. به توصیه های دیگران با دقت گوش دهید و از خرد جمعی بهره مند شوید. به لطف این نکات می توانید مشکلات خود را عمیق تر درک کنید و راه حل های بهتری پیدا کنید.

آذر

شعر:

«لال نگری را به یاد می آورم که با دل سنگ بازی کرد/ لال پاسش را در آب دید»

ترجمه:

در این روز می توانید خاطراتی از گذشته را که هنوز قلب شما را به خود مشغول کرده است به یاد بیاورید. این خاطرات ممکن است در مورد یک شخص خاص یا یک تجربه فراموش نشدنی باشد. شاید وقت آن رسیده است که این احساسات را بپذیرید و ادامه دهید. با خودتان صادق باشید و گذشته را رها کنید.

دی

شعر:

«در ابدیت نور نیکی تو در تجلی درخشید/ عشق یافت شد و آتش تمام جهان را به لرزه درآورد»

ترجمه:

برای متولدین این روز، دی این قدرت و تاثیر عشق را به ما یادآوری می کند. عشق شما به زندگی، هنر، کار و دیگران می تواند شما را به اوج برساند. از این فرصت برای تقویت روابط عاطفی خود استفاده کنید و با قلبی باز از تجربیات جدید استقبال کنید. عشق معنای عمیقی به زندگی می دهد.

بهمن

شعر:

«اعلام می کنم و به آنچه می گویم بسنده می کنم/ بنده عشقم و از هر دو عالم آزادم»

ترجمه:

برای متولدین بهمن، این روز بیانگر آزادی و رهایی از محدودیت های مادی است. شما می دانید که عشق و آزادی از با ارزش ترین دارایی های یک انسان است. این روز برای تأمل در ارزش‌های شخصی و یافتن راه‌های جدید برای زندگی آزاد و معنادار مناسب است.

اسفند

شعر:

«به ستوان های سلطان که این دعا را می خوانند/ که به شکرانه شاه گدا محسوب می شوند»

ترجمه:

برای متولدین این روز اسفنداهمیت شکرگزاری و تواضع را به ما یادآوری می کند. حتی اگر در موقعیت‌های مختلف هستید، همیشه به یاد داشته باشید که قدر نعمت‌هایی را که دارید بدانید و از نیازمندان حمایت کنید. این نه تنها به دیگران کمک می کند بلکه روح و قلب شما را نیز آرام می کند.

راه حل

فال حافظ 14 مرداد بسته به ماه تولد، هر فرد با پیامی منحصر به فرد و عمیق همراه است. این طالع بینی نه تنها به شما کمک می کند تا خودتان را بیشتر بشناسید، بلکه راه روشنی برای بهبود زندگی روزمره و معنوی خود به شما نشان می دهد. حافظ با اشعار خود ما را به اندیشیدن به زندگی و ارزش های واقعی دعوت می کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا