اخبار روز

11 مصدوم و 3 کشته در دو سانحه رانندگی در جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین استان سمنان، حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در دو حادثه رانندگی جمعه گذشته چندین کشته و مجروح برجای گذاشت که گزارش مشروح آن به شرح زیر است.

***تصادف پراید 5 مجروح و 3 کشته با تویوتا راو4 در جاده دامغان به گلوگاه

حسین درخشان، مدیرعامل هلال احمر سمنان گفت: روز جمعه ساعت 18:43 «12 مرداد ماه»؛ گزارش تصادف ماشینی پراید با یک دستگاه تویوتا راو 4 در کیلومتر 35 جاده دامغان به گلوگاه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

بلافاصله امدادگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر چشمه علی شهرستان دامغان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه پنج مجروح و سه کشته برجای گذاشت. پس از انجام اقدامات مقدماتی و پیش بیمارستانی توسط امدادگران هلال احمر و با همکاری نیروهای امدادی 115 به مرکز درمانی منتقل و اجساد متوفیان به ماموران انتظامی حاضر در محل تحویل داده شد.

*** در انحراف جاده سمند در جاده دامغان به سمنان 6 مصدوم شدند

حسین درخشان; مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: ساعت 20:06 جمعه 12 مرداد ماه» به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر سمنان گزارشی مبنی بر خروج یک دستگاه سمند از جاده در کیلومتر 80 جاده دامغان – سمنان دریافت شد.

بلافاصله تیم امدادی پایگاه امداد و نجات آهوان به محل حادثه اعزام شد. پس از ارزیابی مشخص شد: در این حادثه 6 نفر مجروح شدند

امدادگران هلال احمر با انجام کمک های اولیه، سرنشینان خودرو را آزاد و مصدومان را با همکاری امدادگران 115 به مرکز درمانی منتقل کردند.

گفتنی است 2 مصدوم در محل تحت درمان سرپایی قرار گرفتند و 2 مصدوم نیز با رضایت شخصی از مراجعه به مرکز درمانی خودداری کردند.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا