اخبار روز

اطفاء حریق در منطقه حفاظت شده بیستون کرمانشاه

اصغر عظیم در گفت و گو با خبرنگار اخبار آنلاین کرمانشاه گفت: با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان های کرمانشاه، بیستون و بیرجان، آتش سوزی در مراتع و جنگل های حوزه استحفاظی بیستون مهار شد.

وی در این خصوص افزود: با توجه به آتش سوزی در منطقه، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه به همراه یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، شهرستان های کرمانشاه، بیستون و برنجان بلافاصله به منطقه مستقر شدند و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند. آتش.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بیان کرد: این آتش سوزی از ساعت 12 ظهر چهارشنبه (19 مرداد) آغاز و تا ساعت 5:30 بامداد پنجشنبه (20 مرداد) در ارتفاعات خاتونبان و تنگ تاریکه در منطقه حفاظت شده بیستون ادامه داشت.

در ابتدا گفته شد: با تلاش محیط بانان و کمک نیروهای مردمی به ویژه تیم کوهنوردی پر سر و صدا آتش منطقه مهار و اطفا شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از دست اندرکاران عملیات اطفای حریق تجلیل کرد و گفت: بیشتر آتش سوزی ها به دلیل بی احتیاطی عوامل انسانی و در این ایام سال خشک شدن پوشش گیاهی در آنجا رخ می دهد خطر بزرگ آتش سوزی در مراتع و جنگل ها است

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا می شود برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی که منجر به تخریب زیستگاه حیات وحش می شود، آتش روشن نکنند.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا