عمومی

هارد باکس بهترین گزینه برای بسته‌ بندی و هدایا

امروزه در عصر مدرن  اکثر کسب و کارها و کارآفرینان برای فروش و تبلیغات محصولات و خدمات خود از هارد باکس استفاده می‌کنند؛ زیرا هارد باکس بهترین  نوع جعبه برای  بسته‌بندی است که نقش مهمی را در تبلیغات و فروش محصولات  و همچنین نمایش باکیفیت کالا ایفا می‌کند بیشتر کسب و کارها و فعالیت‌هایی که می‌خواهند محصولات خود را به صورت چشم‌گیری برندسازی و تبلیغ کنند باید بسته‌بندی از نوع هارد باکس را در فروش محصولات خود جدی بگیرند؛ زیرا دلیل اصلی جذب مشتری فارغ از کیفیت کالا ظاهر و نوع بسته‌بندی محصولات می‌باشد چرا که بسته‌بندی بی‌کیفت و بی‌رنگ مانع جلب توجه مشتری به کالا و اجناس خواهد بود بنابراین ترجیحاً یک بسته‌بندی باکیفیت و شکیل باعث فروش محصول و رونق گرفتن کسب و کار  شما خواهد شد.

هارد باکس برای بسته ‌بندی چه محصولاتی کاربرد دارد؟

اصولا جعبه هارد باکس  برای انواع  بسته ‌بندی محصولات در کسب وکارهای بزرگ و کوچک کاربرد دارد و هر نوع مشاغلی می‌توانند برای بسته‌بندی اجناس و کالاهای خود از این نوع جعبه‌ها استفاده کنند معمولا هارد باکس‌ها در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید شده و برای کسب و کارها و مشاغلی چون صنایع کیف و کفش، صنایع زیورآلات (طلا و اکسسوری‌ها) ، صنایع محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع مواد غذایی، صنایع پوشاک، صنایع وسایل جانبی و الکترونیکی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند  شایان به ذکر است که نوع طراحی هارد باکس‌ها  بسته به سلیقه مشتری می‌تواند متفاوت باشد زیرا چاپ لگو و دیزاین هارد باکس باید با نوع محصول بسته‌بندی شده همخوانی و مطابقت داشته باشد تا بتواند یک بسته‌بندی ایده‌آل را به مشتری عرضه کند.

اهمیت استفاده از هارد باکس برای  بسته‌ بندی محصولات  در چیست؟

هارد باکس

در طی‌ این سال‌ها بسته‌بندی از نوع جعبه هارد باکس در سراسر جهان از مقبولیت زیادی برخوردار بوده است؛ زیرا  اکثر محصولات و اجناس گران قیمت و لوکس ظرافت خاصی دارند که باید در برابر صدمات و آسیب‌های احتمالی مورد حفاظت قرار بگیرند استفاده از جعبه هارد باکس در هنگام حمل و نقل محصولات بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا امکان دارد در هنگام جابه‌جایی در شرکت‌های حمل و نقل و تولیدی‌ها  صدمات جدی به محصولات وارد شود به عنوان مثال  صنایع لوازم جانبی و الکترونیکی همانند شرکت‌های چون اپل، مک بوک، سامسونگ و غیره بیشتر از بسته‌بندی هارد باکس برای محصولات خود استفاده می‌کنند زیرا از مزیت‌هایی برخوردار است که عبارتنداز:

  • ایمن و مطمئن بودن هارد باکس

جعبه‌ هارد باکس‌ها از مقوا‌های بسیاری مقاوم و مستحکمی  تولید شدند که از محصولات شکننده و قیمتی در برابر آسیب‌های احتمالی چون ضربه، گرد و خاک، رطوبت، گرما و…  در هنگام حمل و نقل کالا محافظت می‌کند.

  • طراحی پرجلوه و زیبا هارد باکس

لوکس بودن بسته‌بندی محصول و کالای مورد نظر باعث جلب توجه مشتری خواهد شد، یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب هارد باکس طراحی منحصر به فرد دیزاین  این جعبه است زیرا  علاوه بر مقاوم و مستحکم بودن جعبه در برابر آسیب‌ها نوع دیزاین و طراحی  برای مشتری بسیار جذاب و چشمگیر خواهد بود و همین امر باعث رقابت قابل توجهی بین شرکت‌های تولید کننده خواهد شد.

  • چاپ انواع لگو و طرح روی هارد باکس

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم جعبه‌های هارد باکس چاپ انواع لگو و طرح‌های مختلف روی جعبه است؛ زیرا شرکت‌های تولیدکننده برای تبلیغات برند محصولات خود می‌توانند با چاپ لگو بر روی جعبه هارد باکس برند و شرکت خود را به شکل بسیارآسانی و صریحی تبلیغ کنند.

  • قابلیت استفاده مجدد از هارد باکس

جعبه هارد باکس‌ به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالایی که دارد می‌توان  آن ‌را  به صورت طولانی مدت برای نگهداری وسایل و محصولات به کار برد. شایان توجه است  که یکی از نوع جعبه‌های که خیلی مورد استفاده  عموم مردم و انواع کسب و کارها  جهت حمل و نقل  کالا قرار می‌گیرد کارتن است که اکثر کارخانه‌های تولیدکننده‌ هارد باکس،  کارتن‌ سازی را جزء جعبه‌های مهم  خط تولید خود می‌دانند  چرا که این نوع جعبه  در بسته‌بندی کالاها و اجناس مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.

معرفی نمونه‌های از هارد باکس

کارخانه‌های تولیدکننده جعبه هارد باکس  نمونه‌های مختلفی از این جعبه را با متریال خاص و کیفیت بسیار عالی جهت برندسازی محصولات صنایع مختلف تولید کرده که هر جعبه را می‌توان برای بسته‌بندی محصولات متنوع استفاده کرد انواع مختلف هارد باکس شامل:

  • هارد باکس‌ کشویی
  • هارد باکس کتابی
  • هارد باکس ساده و مگنتی
  • هارد باکس مگنتی سر طبل دار
  • هارد باکس تلسکوپی
  • هارد باکس سه تیکه
  • هارد باکس اختصاصی
  • و….

جنس و نوع هارد باکس‌ها از چیست؟

هارد باکس‌ها به دلیل ساختار باکیفیتی که دارند در برابر عوامل مخرب خارجی بسیار مقاوم و انعطاف‌پذیر هستند جنس و نوع هارد باکس از مواد مطلوب و باکیفیتی همچون چرم، کتان، پلاستیک، ابریشم، چوب، سنگ، مقوا، گلاسه و… ساخته می‌شود.

نکات و فاکتورهای مهم در انتخاب هارد باکس

نکات و فاکتورهای مهم در انتخاب هارد باکس

از مهم‌ترین فاکتور‌ها و عوامل موثر در انتخاب هارد باکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب سایز مناسب جعبه:

سایز و نوع جعبه بسیار در انتخاب جعبه حائز اهمیت است و کوچک یا بزرگ بودن جعبه می‌تواند باعث آسیب به محصول در هنگام و حمل و نقل  شود.

  • جنس جعبه مناسب با نوع محصول:

جنس جعبه برای هر محصول باید متناسب با آن محصول انتخاب شود به عنوان مثال وسایل الکترونیکی باید در جعبه‌هایی که بسیار مقام هستند جایگذاری شوند که در طول حمل و نقل آسیبی به قطعات سخت‌افزاری محصول وارد نشود.

  • انتخاب نوع طرح و رنگ جعبه

طرح و رنگ جعبه در جذب مشتری و همچنین نوع بسته‌بندی خیلی مهم می‌باشد در بسته‌بندی زیورآلات و جواهرات، لوکس بودن و مستحکم بودن جعبه بسیار حائز اهمیت است.

عوامل مهم در برآورد و محاسبه  قیمت جعبه هارد باکس

عوامل و فاکتورهایی که در برآورد و محاسبه جعبه ‌هارد باکس مهم است عبارتنداز: نوع هارد باکس ، متریال به کار رفته، جنس، رنگ و طرح، نوع چاپ لگو یا برند، تعداد  سفارش تیراژه بالا و.. است که هر یک از این عوامل تاثیر قابل توجه‌ای در تعیین قیمت هارد باکس دارد.

بهترین نوع روش سفارش و خرید هارد باکس

بهترین نوع سفارش و خرید می‌تواند به صورت مستقیم از کارگاه‌های تولیدی‌ و کارخانه‌های تولیدکننده جعبه هارد باکس باشد، امروزه کارخانه‌های زیادی در جهت خط تولید هارد باکس در حال فعالیت هستند‌ که جعبه‌هایی مرغوب با طراحی شیک و مدرن  را برای بسته‌بندی محصولات وارد بازار می‌کنند، گارگاه تولیدی آنباکس  یکی از این کارگاه‌ها است که توانسته به عنوان یکی مجهزترین کارخانه‌ها در جهت تولید جعبه هارد باکس  با دستگاه‌های پیشرفته و  پرسنل حرفه‌ای خدمات بسیار ارزنده‌ای به مشتریان خود عرضه کند جهت ثبت سفارش خود می‌توانید به سایت آنباکس مراجعه کنید و خرید خود به سهولت انجام دهید.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا