اخبار روز سینما جهان

رقابت «علت مرگ: نامعلوم» در فستیوال سالنتو

به گزارش بازتاب آنلاین، بیست و یکمین دوره جشنواره سالنتو ایتالیا از 10 تا 17 سپتامبر مصادف با 20 تا 27 شهریور 1403 برگزار می شود.

این سومین حضور جهانی «علت مرگ: ناشناخته» به کارگردانی علی زرنگار و تهیه کنندگی مجید برزگر است که پیش از این در بخش استعدادهای جدید آسیایی بیست و پنجمین جشنواره فیلم شانگهای چین و بخش اصلی و رقابتی پنجاه و هفتمین دوره حضور داشت. جشنواره بین المللی فیلم هوف آلمان است. این فیلم با چهار نامزدی برنده جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره شانگهای برای داود ملک حسینی شد.

در خلاصه داستان «علت مرگ: نامعلوم» آمده است: هفت مسافر قبل از طلوع آفتاب شهداد را به مقصد کرمان ترک می کنند. یک میانه تصادفی آنها را از رفتن باز می دارد…

بانیپال شومون، علیرضا ثانی فر، ندا جبراییلی، علی محمد رادمنش، زکیه بهبهانی، رضا عموزاد، سهیل باوی، سعید رضایکیا و میلاد مرادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علی زرنگار در کارنامه سینمایی خود فیلمنامه فیلم‌های روزشنب 19 را نوشته است اردیبهشت ماه، بدون تاریخ؛ امضا و مغز استخوان ندارد.

پخش بین المللی این فیلم بر عهده شرکت فیلم رفت است.

بازیگران فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی زرنگار، مدیر پروژه: پویان صادقی، مدیر فیلمبرداری: داود ملک حسینی، تدوین: حمید نجفی راد، صداگذاری و آهنگسازی: سید علیرضا علویان، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی. ، صدابردار: سعید بجنرودی، موسیقی. : عیسی حبیب زاده، طراح گریم: محمدرضا قمی، تصاویر رنگ آمیزی: حمیدرضا فتورچیان، زمانبندی: سیاوش رمضانلو، امید راد، دستیار اول کارگردان: سیاوش رمضانلو، احسان شیری، عکاس: پیام صادقی، معاون تهیه کننده: مهدی برزگر، مدیر تولید : محمد جعفری، مدیر روابط عمومی: نغمه دانش آشتیانی.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا