سرگرمی

فال ابجد امروز شنبه 13 مرداد ماه 1403

فال ابجد امروز شنبه 13 مرداد 1403; فال ابجد یکی یکی از جالب ترین طالع بینی ها بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است. در این فال می توانید ببینید که چگونه 4 حرف A، B، C، D بر اساس ماه تولد شما چیده شده اند.

در ادامه فال ابجد امروز ۲۲ مرداد را برای متولدین هر ماه آورده ایم، با ما همراه باشید:

فروردین: بی بی سی

امروز شما بر سر یک دوراهی قرار دارید. از یک طرف، شما می خواهید کار خاصی انجام دهید. کارهای عقب افتاده ای دارید که باید انجام دهید و هیجان شما می تواند به خشم شدید تبدیل شود. از طرفی اگر کمی تلاش کنید تا محیطی امن و آرام را برای خود بسازید، به طور عجیبی احساس انزوای بیشتری از حریم خصوصی و محیط دنج خود خواهید کرد.

اردیبهشت ماه: خیلی

شما واقعاً اکنون این توانایی را دارید که بدانید دقیقاً چه بگویید و حتی به نظر می رسد که توانایی خواندن ذهن دیگران را دارید. ذهن شما قابلیت های بسیار بالایی دارد و به همین دلیل سریع قضاوت می کنید و عجولانه تصمیم می گیرید و به نظر می رسد اطلاعات زیادی دارید.

خرداد: AB

امروز مشتاق تحقیق درباره موضوعی هستید که از آن اجتناب کرده اید. تمام ترس ها و دلهره های شما در مورد این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما واقعاً دوست دارید دیگران دیدگاه شما را بشنوند، زیرا می دانید که در حال حاضر تأثیر بسیار خوبی بر دیگران خواهید گذاشت.

تیر:

به کارهای گذشته خود نگاهی بیندازید تا ببینید آیا کاری انجام داده اید که باعث شده است دیگران پیام های متفاوتی از شما دریافت کنند و باعث شده است که فعالیت های شما را اشتباه تفسیر کنند. فقط سعی کنید پرمدعا نباشید، همه به زودی حقیقت را برای خود خواهند فهمید.

مرداد: dbb

ماه وارد خانه دوم شما می شود که به مسائل مالی اختصاص دارد و توجه شما را از نیازهای معنوی به نیازهای مادی و دنیوی معطوف می کند. در حال حاضر، بهتر است به سراغ موضوعات ساده تر بروید.

شهریور:cbd

فکر نکنید که قادر به درک واکنش دیگران هستید. به جای اینکه کلمات خود را سبک و سنگین کنید، آنها را به گونه ای بیان کنید که مهربانی و انعطاف خود را به دیگران نشان دهید. آنها بیش از حد مشتاق شنیدن حرف های شما هستند، اما اگر متوجه شوند که شما با آنها مخالف هستید اهمیتی نمی دهند.

مهر:cbc

مشکل اصلی این است یکی اطرافیان شما، در حالی که حتی در بهترین شرایط با شما همکاری خوبی ندارند، در شادی شما نیز سهیم نیستند. بعضی روزها بهتر است احساسات خود را پنهان نگه دارید.

آبان: AJD

انگار باید مقداری از اوقات فراغت خود را رها کنید تا به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک شوید. سعی نکنید این مشکل را حل کنید. فقط راهی پیدا کنید که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

آذر:ببب

وقتی جذابیت و گرمای شما به خشم تبدیل می شود، حتی مهربانی شما می تواند به کسانی که دوستشان دارید آسیب برساند. فراموش نکنید که نیازی به واکنش شدید نیست. شما فقط محدودیت های خود را بپذیرید و سپس اقدام کنید.

دی:cdb

اگرچه می خواهید تأثیر مثبتی داشته باشید، اما بیش از حد پرخاشگر هستید. تلاش آگاهانه برای نرم کردن لحن خود به شما کمک می کند تا نیت واقعی خود را به دیگران منتقل کنید.

بهمن: آجا

شاید فکر می کنید که می دانید چگونه کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که نیاز دارید یک چشم انداز نهایی باشد. اگر چه زمانی که شخصی به شما پیشنهاد کمک می دهد حساس و پرانرژی هستید، اعتراف به نقاط ضعف خود می تواند به شما کمک کند حمایت دیگران را بپذیرید.

اسفند: GGG

وقتی شخص دیگری صحبت می کند، به پاسخی که می خواهید به او بدهید فکر نکنید. در عوض، به آنچه او می گوید گوش دهید. تنها زمانی که احساس می کنید باید نظر خود را در مورد چیزهایی که می شنوید بیان کنید، شروع به صحبت می کنید. اگر هنگام ملاقات با دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تأثیر را روی آنها خواهید داشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا