اخبار روز سینما جهان

آدام درایور در تئاتر بازی می‌کند/ بازسازی نمایشنامه کنت لونرگان

به گزارش بازتاب آنلاین، احیای نمایش «بچه من نگه دار» که به مدت محدود 13 هفته در تئاتر لوسیل لورتل اجرا می شود با بازی آدام درایور اجرا می شود.

مهر وی نوشت: پیش نمایش این تئاتر 3 شهریور و شب افتتاحیه 25 مهرماه خواهد بود و هنوز درباره سایر بازیگران چیزی گفته نشده است.

Hold Me Baby درباره نماد موسیقی کانتری به نام String McCrane با بازی درایور است که از خبر مرگ مادرش غمگین می شود و تصمیم می گیرد زندگی ساده ای داشته باشد و به زادگاهش در تنسی باز می گردد اما فرار می کند. از عواقب شهرت رشته غیر ممکن است.

این نمایش قبلاً در سال 2016 روی صحنه رفته بود و تیموتی اولیفانت در نقش استرینگ مک کرین بازی کرد. نیویورک تایمز این نمایش را به عنوان یک مطالعه کمیک کوبنده درباره رفتار و نیت بد یک سلبریتی خودشیفته و اطرافیانش توصیف کرد.

برانتلی منتقد نیویورک تایمز نیز از لونرگان به عنوان نویسنده ای یاد کرد که یکی او یکی از بهترین گوش ها را برای درک زبان افراد دارای چالش اخلاقی دارد.

کنت لونرگان برنده 3 جایزه تونی برای نمایشنامه های “این جوانی ماست”، “قهرمان لابی” و “گالری ویورلی” و جایزه اسکار را برای فیلمنامه اصلی برای “منچستر کنار دریا” با بازی کیسی افلک و میشل ویلیامز دریافت کرد. .

درایور اولین بار در سال 2010 با ایفای نقش در فیلم «خانم وارن شو بیزینس» روی صحنه تئاتر ظاهر شد و سال بعد در «مرد و پسر» به ایفای نقش پرداخت. او با بازی در نقش مکمل در سریال کمدی-درام «دختران» که از سال 2012 تا 2017 از شبکه HBO پخش شد، به عنوان یک بازیگر برجسته شناخته شد و برای این نقش، 3 سال متوالی نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل مرد شد. . . او در سال 2019 با فیلم Burn It Up به تئاتر بازگشت که نامزدی جایزه تونی بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد. درایور در سینما نیز فعال است و در سال 2021 در فیلم های «آخرین دوئل» و «خانواده گوچی» ریدلی اسکات به ایفای نقش پرداخت و سپس در فیلم های «صدای سفید»، «فراری» و «مگالوپولیس» جلوی دوربین رفت. “.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا