اخبار روز سینما

تریلر انیمیشن Kensuke’s Kingdom منتشر شد

تریلر انیمیشن Kensuke’s Kingdom منتشر شد و داستان جذاب این اثر را با تصاویری زیبا و مهیج به نمایش گذاشت. از تماشای آن غافل نشوید!

انیمیشن پادشاهی کنسوکه که بر اساس رمان مشهور «مایکل مورپورگو» ساخته شده، توسط «Blue Fox Entertainment» پخش می‌شود. داستان این انیمیشن ماجرای پسر جوانی است که با خانواده‌اش به سفر دریایی می‌رود و در پی طوفان شدیدی به همراه سگش به جزیره‌ای دورافتاده می‌افتد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Kensuke’s Kingdom منتشر شد

آن‌ها در تلاش برای بقا با زندگی تنها، با مردی ژاپنی مرموز روبرو می‌شوند که از زمان جنگ جهانی دوم در آنجا پنهان شده است. با تهدید مهاجمان خطرناک، «مایکل» و «کنسوکه» برای نجات دنیای مخفی خود به همکاری می‌پردازند.

در این فیلم که بازیگرانی همچون «آرون مک‌گرگور»، «کیلیان مورفی»، «سالی هاوکینز»، «کن واتانابه» و «رافی کسیدی» به ایفای نقش پرداخته‌اند، «نیل بویل» و «کرک هندری» کارگردانی و «فرانک کوترل-بویس» نویسندگی را بر عهده دارند. تهیه‌کنندگان این پروژه «روث فیلدینگ»، «کامیلا دیکین» و «استفان رولانتز» هستند.

پادشاهی کنسوکه از تاریخ  27 مهر ماه 1403 (18 اکتبر) در سینماهای ایالات متحده و کانادا به نمایش درمی‌آید و انتظار می‌رود با داستان جذاب و تصاویر زیبا، مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. این انیمیشن فرصتی است تا بینندگان، سفری پرماجرا و احساسی را همراه با «مایکل» و «کنسوکه» تجربه کنند و شاهد قدرت دوستی و همبستگی در مواجهه با مشکلات باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن Kensuke’s Kingdom چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: IGN

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا