اخبار روز سینما

به بهانه انتشار خبر تیتراژ جدید آقای خاص برای سریال پوکر در این چالش شرکت کنید بهترین قطعه ای که محسن چاوشی برای سریال خانگی خواند چیست؟

عنوان “پوکر” یکی یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی است که با شهاب حسینی و امین حیایی تولید می شود، محسن چاوشی قرار است آهنگ اصلی این سریال را بخواند، به نظر شما بهترین آهنگی که برای یک سریال خوانده است چیست؟

به گزارش بازتاب آنلاین، محسن چاوشی یکی او یکی از خوانندگان فعال شبکه خانگی است که چندین نقش را برای سریال های خانگی خوانده است. ظهور او در این منطقه با سریال «شهرزاد» و ترانه «کجایی» آغاز شد. استقبال بی نظیر از این آهنگ باعث شد تا او قسمت های دیگر این سریال را بخواند. یکی یکی از پرطرفدارترین آنها اثر «افسر» است.

بعد از این اتفاق محسن چاوشی شد یکی یکی از اهرم‌های جذب مخاطب به سریال‌های خانگی شد و اکثر تهیه‌کنندگان برای عناوین سریال‌های خود به آن روی آوردند. سریال «کسوف» که در آن بازیگران جدید و جوان در کنار بازیگران پیشکسوت حضور داشتند، به لطف دو آهنگ «کجا بودی» و «باب دلمی» توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. آهنگ تیتراژ سریال «آمستردام» و «عقراب عاشق» یکی دیگر از کارهای چاوشی است.

قطعاتی که محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» خواند همگی جذاب و پرمخاطب بودند.

شهرام شاه حسینی که قطعه ای از تورج شعبانخانی را برای تیتراژ پایانی سریال «ولم کن» انتخاب کرده بود، در دو لحظه حساس سریال خود از صدای محسن چاوشی کمک گرفت و حاصل آن دو قطعه جذاب «بگذار بروم». ” ” و “Hombre Baide Me Refetom”. قطعاتی که خیلی زود محبوب شدند.

جدیدترین کار چاوشی برای سریال خانگی با همکاری محمدحسین مهدویان در فصل دوم سریال.زخم کاری”بازگشت” برمی گردد.

چاوشی اکنون و پس از مدتی قطعاتی از این سریال را در تولید «پوکر» خواهد خواند. این سریال به کارگردانی رضا دادویی با بازی جون شهاب حسینی، امین حیایی، لاله مرزبان، میر سعید ملویان به ایفای نقش می پردازد.

حالا بگید بهترین آهنگی که آقای خاص برای سریال خانگی خونده چی بوده و چرا؟

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا