اخبار روز سینما

دنباله فیلم Cocaine Bear ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش‌های اخیر دنباله‌ای برای فیلم Cocaine Bear در ژانر ترسناک و کمدی با کارگردانی مجدد «الیزابت بنکس» ساخته خواهد شد.

بر اساس گزارش «دنیل ریچمن»، تهیه‌کننده و خبرنگار، دنباله‌ای برای فیلم کمدی ترسناک سال گذشته، یعنی خرس کوکائینی (فیلم Cocaine Bear) در حال ساخت است و احتمال بازگشت «الیزابت بنکس» به صندلی کارگردانی وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Cocaine Bear

سال گذشته، الیزابت بنکس علاقه‌مندی خود را به ساخت دنباله فیلم Cocaine Bear  تایید کرد و گفت:

به ما خیلی خوش گذشت و اگر فرصتی برای شگفت‌زده کردن دوباره مخاطبان و لذت بردن خودم پیدا کنم، آن را قبول می‌کنم.

این موضوع قابل پیش‌بینی است چونکه فیلم Cocaine Bear با بودجه ناچیز 30 میلیون دلاری ساخته شد، اما در نهایت 88 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

اینکه خرس کوکائینی بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده بود، آن را به یک موضوع بحث برانگیز تبدیل کرد؛ اما واضح است که «بنکس» در فیلم از به تصویر کشیدن اتفاقات واقعی خودداری کرده بود. خرس ماده در واقعیت نه کسی را اذیت و نه ترور کرد. او کوکائین را پیدا و مصرف کرده و سپس بر اثر حمله قلبی مرد، اما در فیلم Cocaine Bear «الیزابت بنکس»، خرس شروع به وحشی‌گری می‌کند.

فیلم Cocaine Bear

یکی از منتقدان درباره این فیلم می‌گوید:

گاهی اوقات یک فیلم برای رسیدن به درجه کلاسیک کالت بسیار تلاش می‌کند و این دقیقا مشکلی است که من با فیلم خرس کوکائینی داشتم. چیزی که مرا در مورد فیلم «بنکس» آزار می‌داد، این بود که چقدر خودآگاه بود. «بنکس» باید آن را ساده‌تر بازی می‌کرد تا حس ناخواسته‌ی فیلم‌های درجه B را ایجاد کند. در عوض، او آن را با آگاهی کامل از چیزی که در حال خلق آن است کاملا خنده دار است، کارگردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Cocaine Bear چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا