اخبار روز

هر زمان که رهبر معظم انقلاب صلاح بدانند ما آمادگی خود را برای نابودی اسرائیل اعلام می کنیم

امام جمعه اهواز گفت: هر زمان که رهبر معظم انقلاب به مصلحت بدانند ما امت اسلامی آماده دفاع از مقدسات خواهیم بود و همراه با امت حزب الله و مقاومت اعلام آمادگی می کنیم. “برای نابودی اسرائیل”

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز امروز 12 مرداد وی در خطبه های نماز جمعه اهواز، رعایت تقوای الهی را توصیه کرد و گفت: چالش های امروز خانواده باید توسط بخشداری، دانشگاه، مسئولان فرهنگی، پدران و مادران برطرف شود.

وی با اشاره به آمار جرم و جنایت در جامعه گفت: ضرورت کنترل جرم، توجه به خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه در بحث تربیتی نقش دارد: تربیت کودک از کودکی، احترام به او فرزند، ابراز محبت کنید، به او اعتماد کنید و مسئولیت را به او بسپارید.

موسوی فرد به آسیب اعتیاد که زمینه ساز سایر جرایم است، اشاره کرد و افزود: برای مهار اعتیاد باید در سه سطح کار کرد. ابتدا پیشگیری، سپس درمان و مرحله سوم تثبیت است. خانواده هر چقدر هم برای انجام کارهای فرهنگی تلاش کنند و به مسئولیت بزرگ خود واقف باشند، در گام اول یعنی پیشگیری موفق ترند. کودکان باید به خانه به عنوان یک سرپناه و مادر نگاه کنند.

امام جمعه اهواز در خطبه دوم نماز گفت: دولت چهاردهم در آستانه انتخاب مسئولان حوزه اعدام است. رهبر معظم انقلاب دوازده شاخص را برای انتخاب مسئولان نظام اسلامی برشمردند. این ویژگی ها مهم هستند. اولین شاخص ایمان است. مسئول باید متدین باشد. قابل اعتماد باشید، صادق باشید. گرچه دین به معنای واقعی همه اینها را شامل می شود. به مبانی اسلام و نظام جمهوری اسلامی پایبند باشید.

نماینده ولی فقیه استان افزود: مسئول باید به آینده امیدوار باشد، متدین باشد و آبروی پاکی و صداقت نداشته باشد. گزینه دیگر این است که نگاه ملی داشته باشیم و این را بر منافع حزبی و جناحی ترجیح دهیم. کارآمد و شایسته باشد. جهادگر و متکبر. اینها یک سری شاخص هایی است که رهبر انقلاب اخیراً به آن اشاره کردند.

موسوی فرد تاکید کرد: مردم از سیاستمداران انتظار دارند این ویژگی ها را داشته باشند.

امام جمعه اهواز شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و افزود: مقصر اصلی همه این جنایات اول آمریکا و بعد اسرائیل است. اخیرا وزیر دفاع آمریکا اعتراف کرد که از اسرائیل در برابر هر واکنشی دفاع خواهیم کرد. یعنی اسرائیل هر جنایتی مرتکب شود از آن دفاع خواهد کرد. اسرائیل کثیف است، ناموس دولت های غربی و استکبار جهانی. هر جنایت و نقض قوانین بین المللی که اسرائیل مرتکب می شود مورد حمایت دولت های غربی است. آنها متهمان اصلی این دولت ها هستند.

وی گفت: آمریکا به دو دلیل آشکارا از این ترور حمایت نکرد: اول اینکه از انتقام از ایران و محور مقاومت می ترسد. جهت دوم جوانان آمریکایی هستند که در این مدت اعلام کرده اند به بایدن که از اسرائیل حمایت می کند رای نمی دهیم. به همین دلیل می ترسند، اما رژیم صهیونیستی به کشتن کودکان اعتراف می کند. هر زمان که رهبر معظم انقلاب صلاح بدانند ما امت اسلامی آماده دفاع از مقدسات خواهیم بود و همراه با امت حزب الله و مقاومت برای نابودی اسرائیل اعلام آمادگی می کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا