اخبار روز سینما

فیلم‌ برداری سریال Welcome to Derry پیش‌ درآمد IT تمام شد

فیلم‌برداری سریال Welcome to Derry به پایان رسید. این سریال داستان پیش‌زمینه‌ای برای وقایع فیلم سینمایی معروف IT را روایت می‌کند.

با اعلام خبر پایان فیلم‌برداری پیش درآمد فیلم سینمایی IT با عنوان Welcome to Derry، بازیگران و خدمه این پروژه آماده حضور در فیلم بعدی این اثر هستند. «جیسون فوکس»، برنامه‌نویس، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده پروژه، این خبر فوق‌العاده را در حساب رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرد.

او به‌روزرسانی کاملی را همراه با عکسی از صحنه فیلم‌برداری به اشتراک گذاشت که صندلی «فوکس» را با نام او روی پشت آن، یک بادکنک قرمز و یک جفت هدفون آویزان نشان می‌داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم‌ برداری سریال Welcome to Derry پیش‌ درآمد IT تمام شد

ـفوکس» در کپشن این پست نوشت که به‌عنوان یک طرفدار، مشتاقانه منتظر این به‌روزرسانی است؛ زیرا همه چیز برای عرضه پیش‌درآمد اپیزودیک مورد انتظار سال آینده در «HBO» در مسیر درست قرار دارد.

برای «فوکس» و تیم خلاق Welcome to Derry، این پست نقطه اوج دو سال تلاش‌های بی‌وقفه‌شان از زمان اعلام تولید است. «فوکس» که کار خود را با این فرنچایز به‌عنوان یکی از تهیه‌کننده‌های سریال It Chapter 2 در سال 2019 آغاز کرد، همراه با «اندی موشیتی» که سرپرستی این فیلم‌ها را بر عهده داشت، در این مجموعه حضور پیدا کرد.

سریال Welcome to Derry

در این میان، «بیل اسکارسگارد»، بازیگر نقش «+پنی‌وایز» در سری فیلم‌های موشیتی، تایید کرده بود که دیگر این نقش را بازی نخواهد کرد. او حتی به بازیگری که قرار است نقش او را ادامه دهد، توصیه‌هایی ارائه کرده بود؛ اما با تغییرات همیشگی در هالیوود، «اسکارسگارد» رسما اعلام کرد که در ماه می به نقش قاتل بازخواهد گشت.

در کنار «اسکارسگارد»، بازیگرانی همچون «مادلین استو» (آخرین موهیکان)، «استفان رایدر» (دردویل)، «رودی مانکوسو» (موسیقی)، «تیلور پیج» (زولا)، «جووان آدپو» (بابل)، «جیمز رمار» (جنگجویان) و «کریس چالک» (پری میسون) نیز به این پروژه پیوسته‌اند. این بازیگران نقش شهروندان ناآگاه شهر کوچکی را بازی خواهند کرد که توسط «پنی‌وایز» به چالش کشیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Welcome to Derry چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا