اخبار روز

قلعه نویی کی می خواهد لیگ را شروع کند؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ امیر قلانویی سخنان خود را با تسلیت به شاهرخ و شاهین بیانی به مناسبت درگذشت مادرشان آغاز کرد و سپس گفت: می خواهیم صندوقی ایجاد کنیم و نامه را نوشتیم و آقای تاج موافقت کردند که یک درصد از هر قرارداد، سازمان لیگ باید جمع شود و هر پیشکسوتی مشکل داشت از آنجا حذف شود.

وی افزود: پیشکسوتان ما از هر نظر بزرگتر هستند و تنها چیزی که نیاز دارند، مسائل عاطفی و محبت آمیز است که امیدوارم در درجه اول به این موضوع رسیدگی کنند و در درجه دوم به مشکلات معیشتی خود رسیدگی کنند.

وی درباره شروع لیگ برتر گفت: آرزوی خودمان بود که لیگ سریعتر شروع شود و 25 نامه نوشتیم. مرداد ما همیشه به دنبال لیگی پویا هستیم زیرا در این شرایط ملی پوشان آمادگی بهتری خواهند داشت. امیدوارم لیگ امسال با این مبلغ نقل و انتقالات افت نکند.

قلعه نویی ادامه داد: این مشکل در نهایت به تیم ملی آسیب می زند. این مرحله سوم مقدماتی جام جهانی است و همه باید به حضور خوب در جام جهانی کمک کنند. نقل و انتقالات می تواند برای ما نگران کننده باشد و امیدوارم آسیبی به تیم ملی وارد نشود.

وی در پایان گفت: دو مرحله را معرفی کردیم یکی آزادی و دیگری نقش جهان است. قصد دارم بازی سپاهان و شباب الاهلی را ببینم و امکانات آنجا را بررسی کنم. باید از آقای ساکت و مسئولان سپاهان تشکر کنیم چون باید آنجا زحمت بکشند. ما باید به کیفیت چمن نگاه کنیم.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا