اخبار روز سینما

آگراندیسمن قسمت چهاردهم نقد بازی جواد عزتی در سریال زخم کاری 3 | صاحب سریال

وجودزخم کاری به حضور جواد عزتی و نقش مالک پیوند خورده است، بنابراین کم رنگ شدن این شخصیت در فصل دوم باعث شد تا مردم به شدت ناراضی باقی بمانند و سریال با شکست مواجه شود. حالا با بازگشت مالک و بازی او در سریال، «زخم کاری دوباره احیا شده و حالت قابل قبولی پیدا کرده است. مالک در فصل جدید بسیاری از عادات خود را کنار گذاشته و از سبک همیشگی خود فاصله گرفته است، اما همچنان جذاب است. و شخصیت تامل برانگیز با توجه به ویژگی هایی که جواد عزتی از خود به نمایش می گذارد مهمترین برگ برنده این سریال است و شخصیت مالک روز به روز پیچیده تر می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، جواد عزتی یکی او یکی از بازیگران محبوب و پرکار سینما، تلویزیون و نمایش های شبکه خانگی است. شخصیت مالیک در فصل اول.زخم کاری” به یکی به یکی از موفق ترین کارهای حرفه ای او تبدیل شد و حالا در فصل سوم به شدت به تبلیغ این شخصیت ادامه می دهد.

گذر زمان و تاثیرات بلوغ بر چهره مالک در فصل سوم به وضوح قابل مشاهده است.

ویژگی ظاهری گریم جواد عزتی از فصل اول سریال.زخم کاری تا فصل سوم که این روزها پخش می شود تفاوت زیادی ایجاد کرده است. جدا از اینکه در فصل سوم رنگ موهایش سفیدتر شد و ظاهرش شباهتی زیادی به صاحب قبلی ندارد، حرکات چشم، ظاهر و حتی طرز صحبتش نسبتا متفاوت شده است. چشمانش همیشه غمگین و گاهی پر از اشک است. چهره او پخته تر به نظر می رسد و رگه هایی از غم و نفرت در آن دیده می شود. اما لحظاتی هست که در لحظات شیطنت و شادی می خندد اما حالت چهره اش تفاوت چندانی ندارد و غم در پیش زمینه دیده می شود.

حضور پر رنگ شخصیت
با حضور پررنگ مالک جذابیت برای فصل سوم.زخم کارییس بازگشت.

اهمیت کاغذ پس از آن در فصل دوم.زخم کاریمحمدحسین مهدویان با کنار گذاشتن مالک و تمرکز روی شخصیت‌های جدید، سریال کنار رفت و حالا با بازگشت مالک توانسته موفقیت‌هایی در سریال کسب کند.زخم کاریملک برگشته که در فصل اول برای رسیدن به اهدافش دست به هر کاری می زد و چندین قتل مرتکب می شد، سپس به دلیل عذاب وجدانش بد خلق شد، اما اکنون در وضعیت دیگری زندگی می کند. او به نوعی رابطه برقرار کرده است. با همه مردمی که طلوع را احاطه کرده اند و می خواهد از طریق آنها وضعیتش را درست کند، در این فصل دیگر صاحب تاکسی شده است که ناهار را در داخل تاکسی می خورد مسافران و لباس‌هایشان برای این وضعیت مناسب است، اما همه می‌دانند که همه دارایی‌های شهرهای کوچک در دستانشان است و مالک همچنان با تحقیر رفتار می‌کند. حتی به کسانی که به او کمک می کنند و در حمام یخی دراز می کشد تا درد روحی اش را التیام بخشد در مالک

حضور پر رنگ شخصیت
مالک در فصل سوم به دلیل از دست دادن میشم بسیار شکننده نشان داده می شود.

نوع بازی | جواد عزتی در فصل اول زخم کاری معمولا رنگ پریده بود و از بیماری معده رنج می برد. به محض اینکه استرس میگیره حالت تهوع میگیره و میره دستشویی. هر چه داستان پیش می رفت بدتر می شد. اضطراب، عدم امنیت و ترس شدید باعث شده بود که ضعف روحی به تدریج به ضعف جسمانی و در نهایت به بیماری جسمی صاحب تبدیل شود. برای نشان دادن عذاب وجدان، استرس و به طور کلی حالات روحی نامناسبی که داشت، مدام سیگار را برمی داشت و با حرص بسته بندی می کرد، اما اکنون سیگار از سبک او حذف شده است و توجه چندانی به بیماری روحی و روانی او نمی شود. خلق و خوی عزتی با حذف این عناصر، حالا باید خیلی بیشتر روی حالات و حرکات صورتش کار کند تا احساساتش را با دقت بیشتری منتقل کند. در بیشتر مواقع تحت تاثیر مرگ میثم، خیلی زود عصبانی می شود و چشمانش پر از اشک می شود یا حتی یک بار غش می کند. عزتی در این نقش همچنان قدرت مالک را حفظ کرده و خیلی زود عصبانی می شود. با این حال، وقتی عصبانیت او فروکش کرد، خلق و خوی او تغییر می کند و آرام می شود. تغییر این حالات روحی و قرار گرفتن در بحران های روحی مداوم چیزی است که عزتی به خوبی از عهده آن برآمده است.

«زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه‌ها روی پلتفرم فیلمو پخش می‌شود. این هفته در قسمت هشتم این سریال حضور داریم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا