اخبار روز

اصلاح طلبان پیروز شدند و مجبور نیستند پست بگذارند

دبیرکل حزب کارگزار با بیان اینکه اصلاح طلبان نیازی به آقای دکتر ندارند، گفت: پزشکیان آیا باید به آنها پست داد یا نه، گفت: اصلاح طلبان پیروز شدند و با مشارکت 50 درصدی در انتخابات پیروز شدند. قبلا می گفتند اصلاح طلبان در انتخابات زیر 60 درصد شانسی ندارند. در رای 50 درصدی اصلاح طلبان پیروز می شوند و رئیس جمهور می شوند.

حسین مرعشی دبیرکل حزب سازندگی در بخشی از گفتگو با بازتاب آنلاین در پاسخ به سوال اعضای جبهه اصلاحات و احزاب اصلاح طلب از آقای … پزشکیان آنها انتظار و خواستار حضور در دولت چهاردهم هستند.

به نظر شما منطقی است؟ او گفت: «خداوند را خالصانه خدمت می‌کنم.» پزشکیان من نظرم را گفتم که همه کسانی که به شما کمک کردند تا انتخاب شوید باید بدانند که به ما بدهکار نیستند. ما بهانه ای به شما دادیم که از خود دفاع کنید، شما حاضر شدید، ما از کنار خود بیرون آمدیم، ارتباط با مردم را تقویت کردیم و پیروز شدیم، شما بردید و ما از حاشیه آمدیم.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان آنها در تنظیم روابط خود با قدرت اصلی نظام، یعنی با رهبری، بسیار هوشمندانه عمل می کنند. من بارها به ایشان توصیه کرده ام که تحت هیچ شرایطی اجازه ندهد بین ایشان و رهبری فاصله ایجاد کند.

مرعشی تصریح کرد: اصلاح طلبان نیازی به آقای دکتر ندارند پزشکیان آیا باید به آنها پست داد یا نه، گفت: اصلاح طلبان پیروز شدند و با مشارکت 50 درصدی در انتخابات پیروز شدند. قبلا می گفتند اصلاح طلبان در انتخابات زیر 60 درصد شانسی ندارند. در رای 50 درصدی اصلاح طلبان پیروز می شوند و رئیس جمهور می شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: موضوعی که در حال حاضر برای ما بسیار اهمیت دارد این است که دولت آقای … پزشکیان دولت باید کارآمد باشد و بتواند دوباره افراد بیشتری را جذب کند. نه اینکه روی 50 درصد بماند و از آن فراتر نرود.

سرنوشت اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در ایران با سرنوشت دولت پزشکیان منحرف

دبیر کل حزب سازندگی با گفتن این جمله به آقای پزشکیان گفتم باید اطمینان حاصل کنید که چهار سال دیگر چه نامزد باشید چه نباشید از 50 درصد به 60 یا 65 درصد برسد، ادامه داد: اگر دولت آقای … ” پزشکیان دولت موفق باشد. اکنون سرنوشت اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در ایران به سرنوشت آقای آقا گره خورده است پزشکیان به هم گره خورده و جدا نیست.

وی گفت: به همین دلیل اصلاح طلبان این موضوع را به خوبی درک می کنند و برایشان مهم نیست که ترکیب کابینه چگونه باشد، مهم این است که ترکیب کابینه افکار عمومی را قانع کند و حداقل 54 درصد از آن 50 درصد آقایان. … پزشکیان آنها رای دادند تا متقاعد شوند که کار درستی انجام می دهند و سپس نتایج را ببینند.

مرعشی خاطرنشان کرد: بالاخره زندگی مردم سر و سامان ندارد و احساس می کنند که ایران جایگاه مناسبی در منطقه پیدا نکرده و جایگاه ایران تضعیف شده و کشورهای همسایه از ما پیشی گرفته اند دوباره اصلاح شد

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا