اخبار روز

امام جمعه شیراز: رسانه ها ابزار جنگ مشترک دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج گفت: در روزهای اخیر جنایات بزرگی از طریق غصب اسرائیل صورت گرفته که در عراق، لبنان و تهران شاهد آن بوده ایم. مصیبت دیده در ایران شهید اسماعیل هنیه و پاسدارش که مهمان ما بودند، به شهادت رسیدند و دل آزادگان را به درد آوردند، اما مردم غیور نیز میهمان نوازی خوبی کردند و تشییع جنازه این شهید عزیز را به جا آوردند.

امام جمعه کرج ادامه داد: گویان و منافقین در جریان این ترور از اختلاف شیعه و سنی کور شدند و حتی دشمنان محور مقاومت نیز دیدند که هیچ گاه نمی توانند اختلافی ایجاد کنند مگر زمانی که رهبر معظم انقلاب شخصاً برای آن حضرت دعا کردند. بدن از طریق این شهید بود که پیام های فراوانی به جهانیان ابلاغ شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: از مردم و شرکت کنندگان در مراسم عزاداری شهید اسماعیل هنیه قدردانی می شود و همه این اقدامات اسرائیل نشان می دهد که همه چیز را از دست داده است.

وی تصریح کرد: امروز همه شاهد هستند که اسرائیل غاصب وجهه جهانی خود را از دست داده و با نفس مصنوعی آمریکا زندگی می کند، به همین دلیل آمریکا در پشت صحنه این جنایات است و شعار ما هر هفته مرگ بر آمریکاست .

امام جمعه کرج به قتل اسماعیل هنیه در ابتدای حرفه پزشکی اش اشاره می کند پزشکیان وی در پوشش ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: شاید دشمنان می خواستند برای اولین روز کاری رئیس جمهور کشورمان چالشی ایجاد کنند یا تذکر بدهند. الحمدلله پاسخ محکم و به موقع داده اند که جای خوشحالی دارد.

نماینده فقیه استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به اجرای مراسم اعدام رئیس جمهور توسط رهبر معظم انقلاب گفت: حل مشکلات کشور بدون همکاری مردم و مسئولان امکان پذیر نیست.

حسینی همدانی افزود: همه باید وارد میدان شویم و به رئیس جمهور کمک کنیم. این فرصتی است تا مجلس و دولت اجرای برنامه هفتم توسعه را آغاز کنند. لذا باید با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب به این طرح توجه شود.

امام جمعه کرج گفت: هنوز یک سالی نشده که مجلس و دولت برنامه توسعه را آغاز کرده اند، بنابراین باید بر اساس برنامه هفتم توسعه، دولت و کشور متعهد به برنامه هفتم توسعه باشند که این موضوع را حل می کند مشکلات کشور و همواره جای نقد سازنده نسبت به مسائل روز و رویدادهای جاری کشور وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امروز در سراسر جهان هسته هایی علیه صهیونیست ها شکل گرفت تا اسرائیل را از بین ببرند. امروز صدای له شدن استخوان های اسرائیل به گوش می رسد و شعار مرگ بر اسرائیل تا پایان آن ادامه دارد.» نابودی.

امام جمعه شیراز: برای تحقق برنامه هفتم توسعه باید جهاد کرد

همچنین به گزارش ایرنا، لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز گفت: اگر بخواهیم بر برنامه ای تمرکز کنیم که دولت و ملت بدانند چگونه عمل کنند، برنامه هفتم توسعه معیار خوبی است.

وی افزود: در گذشته یک نوع جنگ وجود داشت و آن مقابله با سلاح بود، اما در دهه های اخیر نظریه پردازان غربی به این نتیجه رسیده اند که استفاده از سلاح علیه ملت ها همیشه موفقیت آمیز نیست و در جنگ، ترکیبی از باید از همه ابزارهای سرکوب و مهار استفاده کرد. امروز دشمن دندان تیز کرده است و ایران خواه ناخواه در جنگ مشترک است.

امام جمعه شیراز با اشاره به آیه ششم سوره مبارکه انفال ادامه داد: این جنگ در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و شناختی رخ داده است و ما نیز در این جنگ همان مأموریت دفاع از خود را داریم که تمرکز بر همه چیز آماده است. هر چیزی که باعث قدرت و قدرت می شود.

دژکام با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره استفاده دشمن از رسانه ها گفت: رسانه ها ابزار جنگ مشترک دشمن هستند و از عامل فرهنگی برای مخدوش کردن هویت ما به عنوان ایرانی استفاده می کنند و شجاعت نسبت به ایران و اسلام شجاعت نسبت به خود، داشتن هویت است. دشمن تلاش می کند این هویت در نسل جدید ایرانیان شکل نگیرد تا از جسارت و بی احترامی به کشور و قرآن ناراحت نشود.

دژکام افزود: دشمن نیز از عامل امنیتی که ترور اسماعیل هنیه در تهران را شامل می شد استفاده می کند و از نفوذ نیز استفاده می کند.

وی تصریح کرد: استفاده از تحریم های اقتصادی یکی دیگر از ابعاد جنگ مشترک دشمن علیه ایران اسلامی برای فلج کردن آن است و امروز شش سال از روزی که رئیس جمهور آمریکا این هدف را اعلام کرد می گذرد و این اتفاق نمی افتد.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: برای مقابله با چنین جنگ ترکیبی باید برنامه داشته باشیم و در برنامه هفتم جنگ ترکیبی دشمن در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته و همه جوانب در سیاست کلی و در این مورد لحاظ شده است. طرح توسعه.

دژکام افزود: رشد اقتصادی، تامین اجتماعی، توزیع عادلانه درآمد، ارتقای نظام سلامت و امنیت در این برنامه مورد توجه قرار گرفت و برای آن برنامه ریزی و بودجه در نظر گرفته شد.

امام جمعه یزد: شهادت اسماعیل هنیه شکست رژیم دروغین اسرائیل را تسریع کرد

به گزارش ایرنا، محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد اظهار داشت: این جنایت بزرگ بار دیگر ذلت، زبان و ماهیت جنایتکارانه غاصبان صهیونیست را به نمایش گذاشت.

وی با ابراز تاسف از شهادت اسماعیل هنیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت ادامه داد: رمز عزت اسلام و مسلمین ایستادگی و جانفشانی در مقابل جبهه استکبار به ویژه در برابر اسرائیل غاصب و دولتمردان آمریکایی است. .

وی تصریح کرد: دشمنان در مقاطع مختلف تلاش می کنند مسلمانان و ایران اسلامی را در هر لحظه هدف قرار دهند و بدون شک نتیجه ای نخواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم غزه و فلسطین به مقاومت جانانه خود ادامه می دهند و مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر جهان باید پاسخ مناسب و محکومیت جنایات استکبار را داشته باشند.

ناصری با اشاره به اهمیت ترویج روحیه امید در جامعه اسلامی و در بین اقشار و جوانان گفت: هدف اصلی دشمنان امید زدایی است.

وی از مسئولان دولت جدید خواست برای حل مشکلات کشور به ویژه معیشتی و اقتصادی به طور جدی وارد کار و فعالیت شوند.

امام جمعه یزد همچنین بر تقویت مبانی و موضوع خودکفایی به ویژه در برخورد با کشاورزان تاکید کرد.

همچنین امام جمعه از بخش مرکزی یزد توضیح داد که اسماعیل هنیه برای تبیین وضعیت غزه و دفاع از مظلوم به عنوان مظهر مبارزه و قدرت مذاکره کرد. وی گفت: شهادت اسماعیل هنیه توسط جنایتکاران این روزها نشان از حضور این ظالمان در طرف مقابل حتی در زمان مذاکره و گفتگو دارد.

خطیب جمعه از اصفهان: رژیم صهیونیستی منتظر خونریزی اسماعیل هنیه است.

همچنین سید مجتبی میردامادی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلی این شهر برگزار شد، شهادت اسماعیل هنیه را محکوم کرد و افزود: با توجه به اینکه این حادثه تلخ و سخت در این شهر رخ داده است. منطقه جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی خونخواهی این شهید را وظیفه خود می داند.

وی با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه از شهادت در راه خدا و نجات بندگان خدا هراسی نداشت، ادامه داد: این مجاهد شهید حدود 60 نفر از اعضای خانواده خود را در راه مبارزه با رژیم شیرخواره اسرائیل فدا کرد. و خودش هم در این راه بود. شهید از دنیا رفت.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم ایران در تشییع پیکر شهید هانیه سنگ تمام گذاشتند و رهبری نیز در پیام خود اعلام کردند که ایران برای این شهید خونخوار است.

وی گفت: این شهید راه مقاومت یک روز قبل از شهادتش آرزوی پایان رژیم صهیونیستی کرد و خطاب به اسرائیل گفت که شادی و شادی شما ماندنی نیست و فردا باید عزاداری کنید.

میردامادی در ادامه سخنان خود به مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این مراسم بر دولت چهاردهم در خصوص انتخاب اعضای کابینه تاکید کردند و در این راستا رئیس جمهور منتخب باید توصیه هایی را اتخاذ کند. رهبر انقلاب با جدیت عمل کنند

وی تاکید کرد: مردم ایران دیگر تحمل انحراف برخی از مسئولان کشور از خط اصلی انقلاب را ندارند.

29219

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا