اخبار روز

انتقام جنایات تهران باید در تهران گرفته شود / الی کوهن های ایران نباید امنیت داشته باشند

عصر ایران – سکانس اول: «کمال امین طاعت» مشاور وزیر دفاع سوریه در مجلس ملی آن کشور سخنرانی می کند. در حالی که دست می دهد و رگ های گردنش از فریادهایش متورم می شود، علیه اسرائیل و لزوم اتحاد ارتش های عربی برای آزادی قدس شریف صحبت می کند و در پایان با صدای بلند می گوید: مرگ بر اسرائیل.
نمایندگان نیز شعار او را تکرار می کنند و به سمت او می آیند، او را محاصره می کنند و او را به خاطر مواضع شجاعانه و انقلابی اش در برابر اسرائیل تمجید می کنند.
امین تابات گزینه وزارت دفاع سوریه است و مردم سوریه به این شخصیت ضد اسرائیلی امید زیادی دارند، بنابراین با برنامه ریزی و رهبری او کار اسرائیل مشخص می شود. اونم همینطور یکی این یکی از سه گزینه اصلی برای جایگزینی نخست وزیر است.

سکانس دوم: در یکی در میدان های شهر دمشق چوبه دار وجود دارد. برخی از ماموران او را از میان جمعیتی که علیه او شعار می دادند به سمت چوبه دار هدایت می کنند. چند دقیقه بعد طناب دور گردنش است و در حال تقلا است.
جسد را ساعت ها روی چوبه دار می گذارند تا همه بیایند و انگشت در دهان جاسوس اسرائیلی اعدام شده را تماشا کنند. او “کاملا قابل اعتماد” است!

سکانس سوم (چند سال پیش): مافوق کمال امین طاعت در سازمان موساد در حالی که آخرین پاکت را روی سیگارش می گذارد می گوید: تا می توانی اسرائیل را لعنت کن، تا می توانی شعار بده و تمام توجهات را به خود جلب کن. به سیستم سیاسی و امنیتی سوریه وفاداری نشان دهید و ارتقا پیدا کنید. با هر انگ و تهمتی که میتوانی نیروهای مخالف ما را تضعیف کن و بالاتر برو…اسرائیل به تو نیاز دارد «الی»!

نام اصلی کمال امین تابات «الی کوهن» بود، مردی که سال‌ها در سطوح عالی رهبری سوریه حضور داشت و اطلاعاتی که او به اسرائیل داد یکی از دلایل شکست‌های متعدد اعراب در برابر اسرائیل و برتری‌جویی بود. از تل آویو

روزی که خبر دستگیری او منتشر شد، کمتر کسی می توانست آن را باور کند یکی یکی از اصلی ترین چهره های ضد صهیونیسم که نامش با دشمنی با اسرائیل همراه بود، نفوذ خود اسرائیل است و این همه شعارهای تند و سخنان آتشین، نمایش های از پیش تعریف شده است. اما اینطور بود.

اسماعیل هنیه در این ساختمان به شهادت رسید و به شهادت رسید
ترور هانیه در تهران

سکانس چهارم (59 سال بعد): پس از یک روز شلوغ، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران به تهران سفر کرده بود، به اتاقی در یک مجتمع امن در شمال تهران هدایت می شود. از پنجره به کوه های شمال تهران نگاه می کند، نفس عمیقی می کشد و پس از خواندن دعا و چند صفحه گزارش، چراغ را خاموش می کند و پلک هایش را می بندد.
عقربه های ساعت 1:45 بامداد را نشان می دهد که انفجاری مهیب سکوت کوه را در هم می شکند و هانیه و محافظش می میرند. یک موشک از همان کوه شلیک شد و از پنجره وارد اتاق شد!

***

1 – این احمقانه است که تصور کنیم اسرائیل که شش دهه پیش چنین نقشه موفقی برای نفوذ عناصر خود به دولت و سیستم امنیتی سوریه داشت، امروز و پس از تجربیات فراوان هیچ اقدامی برای نفوذ به دولت دشمن اصلی خود جمهوری اسلامی ایران انجام نداده است.
احمقانه‌تر است که باور کنیم سوءقصد هانیه در تهران بدون کمک کامل شبکه‌ای از نفوذی‌ها، مزاحمان‌هایی که حتی از محل مخفی او، طبقه و اتاقش می‌دانستند، ممکن می‌شد و می‌توانستند از این فرصت سوء استفاده کنند. اقدام به ترور برای رفتن با تجهیزات به نزدیکی محل، تیراندازی و فرار سالم!

کسانی که سعی می کنند خط نفوذ را کم اهمیت جلوه دهند و همه چیز را با برتری تکنولوژیکی و امثال آن مرتبط کنند، متهمان جدی نفوذ هستند.

2 – ما باید از اسرائیل انتقام بگیریم، اما قبل از هر انتقامی در سرزمین های اشغالی – که لازم است – باید در تهران انتقام جنایات تهران گرفته شود و این انتقام چیز دیگری نیست. عملیات True Promise 2 برای شناسایی، دستگیری و مجازات مهاجمان اسرائیلی در تمام سطوح بدون تعارف و ترحم. فراموش نکنیم که الی کوهن یکی از اولین افراد حکومت وقت سوریه بود و عامل ترور همزمان رئیس جمهور رجایی و بهنار نخست وزیر در ایران خودمان بود. نبود بجز معاون شورای امنیت ملیمسعود کشمیر!

مسعود کشمیری مسئول ترور رئیس جمهور، نخست وزیر و سایر مقامات بود. بعد از انفجار در دفتر نخست وزیری مردم معتقد بودند که او یکی از شهداست!
مسعود کشمیری شهید شهیدان رجایی و باهنر

بنابراین در حال حاضر نیز باید از وجود عوامل تأثیرگذار مشابه در نهادهای مختلف قدرت، تصمیم گیری و اجرایی آگاه بود. به هر حال، باید به تندروهایی روی آورد که مواضع سخت خود را به رخ می کشند، مانند الی کوهن و مانند کشمیری – که همیشه دو قلم داشتند. یکی برای کارهای اداری و یکی برای کار شخصی – بسیار خواستار.

این متجاوزان کسانی هستند که سعی در انزوای ایران در عرصه روابط خارجی دارند و مدعیان روابط با دنیا آنها را غربی، منفعل و منفعل می نامند.
اینها هستند که اولویت های کشور را جابه جا می کنند تا موضوعاتی مانند نوع پوشش زنان تا سطح امنیت ملی مطرح شود اما موضوعاتی مانند بحران آب، مهاجرت نخبگان، عدم تعادل انرژی و … در سطح مقالات باقی بماند. و سمینارها
مداخله جویان کسانی هستند که به دنبال تهمت زدن، قلدری و تخریب چهره میهن پرستان و متخصصان واقعی و دلسوز هستند تا آنها را سودمندی خود را از دست بدهند و مسئولیت امور را به افراد ناآگاه و کم تجربه بسپارند تا خود به خود درگیر نابودی مردم شوند. اموال و چیزهای دیگر ملت،
مهاجمان کسانی هستند که قراردادهای اقتصادی ایران با کشورهای دیگر را به هم می زنند تا ایران را به جزیره ای فقیر و منزوی از جهان تبدیل کنند.
آنها کسانی هستند که اطلاعات دانشمندان هسته ای ایران را به اسرائیلی ها منتقل می کنند یکی پس از قتل توسط دیگری،
مداخله جویان کسانی هستند که با سخنان، مواضع و اعمال غالباً عجیب و غیرمنطقی خود، مردم را از برنامه ریزی و عقلانیت نظام حکومتی ناامید می کنند.
اعضای خط نفوذ کسانی هستند که ایجاد تفرقه، تکثر و دوقطبی کاذب در جامعه را وظیفه تشکیلاتی خود می دانند.
و در نهایت این نفوذی ها هستند که اطلاعات لازم را برای ترور هنیه در تهران به تل آویو آوردند و در عرض 24 ساعت پس از حضور وی در ایران ماموریت خود را به پایان رساندند و اکنون در تلاش هستند تا خطر نفوذ را کم اهمیت جلوه دهند.

بدون شک بخش مهمی از تحریم ها، مشکلات متعدد در روابط خارجی ایران، مشکلات اقتصادی، ناآرامی های سیاسی و نارضایتی های اجتماعی نتیجه اقدامات متجاوزان و حسن نیت و اعتماد نیروهای درون نظام است. در واقع مردم ایران خیلی قبل از هانیه قربانی آنها بودند.

تهران
به همین دلیل تاکید می کنیم که انتقام از اسرائیل باید بیشتر و زودتر از تل آویو، حیفا، ایلات، دیمونا و… در تهران انجام شود. فرض کنیم موشک های ایران 100 سرباز صهیونیست، اسرائیلی ها را در این منطقه نابود کند. عملیات انتقام فردا اما مهاجمان در ایران همچنان فعال هستند و این پیروزی را از درون خنثی می کنند و ضربه بزرگ تری وارد می کنند. آیا پیروزی اینگونه ما را همراهی خواهد کرد؟!

یک متجاوز در تهران می تواند کاری را انجام دهد که یک ارتش صهیونیستی در غزه نمی تواند انجام دهد، زیرا در تمام این سال ها نتوانسته است به هنیه در فلسطین یا هیچ جای دیگر جهان حمله کند، اما با کمک متجاوزان در ایران توانسته است.
بزرگترین انتقام از اسرائیل، قطع دستان متعدد این اختاپوس تروریست در ایران است. آن وقت صهیونیست ها در ایران کور می شوند و اعتمادشان را از دست می دهند و این برای پیروزی ما لازم است.

محل عملیات صادق 2 در تهران است، بنابراین مهاجمان خوش تیپ اسرائیل در ایران به سرنوشت اسلاف خود «الی کوهن» دچار خواهند شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا