اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

شمارش معکوس برای رونمایی آیفون ۱۶ آغاز شد؛ تاریخ احتمالی مشخص شد

انتظارها برای رونمایی از آیفون ۱۶ به پایان نزدیک می‌شود. بر اساس شایعات و الگوهای سال‌های گذشته، اپل در اواسط شهریور ماه از نسل جدید گوشی‌های خود رونمایی خواهد کرد.

اپل فعلا تاریخ برگزاری مراسم جدیدش را اعلام نکرده است؛ اما از همین‌حالا می‌توانیم درباره‌ی زمان رونمایی آیفون ۱۶ گمانه‌زنی کنیم.

به گزارش زومیت، امروز یکم آگوست است و با فرض پای‌بندی اپل به سنت‌هایش، حدود یک ماه تا رونمایی آیفون ۱۶ فاصله داریم. اپل سال‌ها است که نسل جدید آیفون‌ها را اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) رونمایی می‌کند و بعید است که امسال رویه‌ی متفاوتی در پیش بگیرد.

در فاصله‌ی باقی‌مانده تا مراسم مورد انتظار اپل، گمانه‌زنی درباره‌ی تاریخ برگزاری مراسم شروع شده است. این شرکت معمولا مراسم‌هایش را در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌کند و با در نظر گرفتن همین قانون نانوشته، می‌توان تاریخ رونمایی آیفون ۱۶ را پیش‌بینی کرد.

آیفون ۱۵ اپل روز سه‌شنبه ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) رونمایی شد و تاریخ برگزاری مراسم رونمایی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ به‌ترتیب برای روزهای چهارشنبه ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) و سه‌شنبه ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) تعیین شده بود. 

وب‌سایت 9to5Mac بر اساس همین الگوها پیش‌بینی می‌کند که رونمایی آیفون ۱۶ در روز سه‌شنبه ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) اتفاق خواهد افتاد. احتمالا ۱۰ روز بعد شاهد عرضه‌ی رسمی سری آیفون ۱۶ در آمریکا خواهیم بود.

افشاگران می‌گویند که در مراسم شهریورماه اپل چهار گوشی در قالب خانواده‌ی آیفون ۱۶ رونمایی می‌شوند. احتمالا مدل‌های استاندارد و پلاس از چیدمان جدیدی برای دوربین‌های پنل پشتی استفاده خواهند کرد. فعلا قیمت گوشی های نسل جدید اپل مشخص نشده است. 

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا