اخبار روز سینما

تریلر فیلم Blink Twice منتشر شد

تریلر فیلم Blink Twice تجربه‌ای هیجان‌انگیز از سینمای معمایی و دلهره‌آور را ارائه می‌دهد که با داستان پیچیده مخاطبان را به چالش می‌کشد.

استودیوی «آمازون ام جی ام» اولین تریلر فیلم دو بار پلک بزن (Blink Twice) را که اولین تجربه کارگردانی «زوئه کراویتز» محسوب می‌شود، منتشر کرد. این فیلم که با عنوان اصلی «Pussy Island» شناخته می‌شود، داستانی پرهیجان و معمایی را روایت می‌کند که توسط بازیگران برجسته‌ای همچون «چنینگ تیتوم»، «نائومی آکی» و «آلیا شوکت» به تصویر کشیده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Blink Twice منتشر شد

داستان فیلم Blink Twice درباره دو زن به نام‌های «فریدا» (با بازی نائومی آکی) و «جس» (با بازی آلیا شوکت) است که تحت تأثیر میلیاردر فناوری «اسلیتر کینگ» (با بازی چنینگ تیتوم) قرار می‌گیرند و برای یک تعطیلات آخر هفته به جزیره خصوصی او دعوت می‌شوند. آنچه به عنوان یک تعطیلات جذاب و لذت‌بخش آغاز می‌شود، به زودی به کابوسی وحشتناک تبدیل خواهد شد و زنان مجبور می‌شوند برای زنده ماندن از جزیره فرار کنند.

سایر بازیگران این فیلم شامل «کایل مک‌لاکلان»، «هیلی جوئل اوسمنت»، «آدریا آرجونا»، «جینا دیویس»، «سایمون رکس»، «کریستین اسلیتر» و «لیز کاریبل» هستند. تولیدکنندگان این فیلم شامل «زوئه کراویتز»، «بروس کوهن»، «گرت لویتز» و «تیفانی پرسونز» می‌شوند. در حالی که «جردن هارکینز» و «استیسی پرسکی» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه نقش دارند.

«آمازون MGM» که با موفقیت پرفروش فیلم زنبوردار (The Beekeeper) با بازی «جیسون استاتهام» که بیش از 150 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، در سال 2024 شروعی قوی داشته است. فیلم Blink Twice قرار است در تاریخ 23 اوت 2024 (2 شهریور 1403) در سینماها اکران شود. تریلر این فیلم نشان‌دهنده‌ی هیجان و تنش بالای آن است و انتظار می‌رود که توجه زیادی را جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Blink Twice چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا