اخبار روز سینما جهان

مرگ بروس ویلیس بازیگر معروف «جان سخت» حقیقت دارد؟

در حالی که اخباری مبنی بر درگذشت بروس ویلیس، ستاره سابق فیلم های اکشن در برخی رسانه های فارسی زبان منتشر شده است، هنوز هیچ منبع معتبر بین المللی این خبر را تایید نکرده است.

به گزارش ایسنا، بروس ویلیس بازیگر و قهرمان سال های اخیر فیلم های اکشن هالیوودی چند سالی است که با بیماری زوال عقل دست و پنجه نرم می کند و هرازگاهی اخباری مبنی بر درگذشت این بازیگر 69 ساله به گوش می رسد اما خبر اخیر درگذشت این بازیگر که در چندین رسانه فارسی زبان منتشر شده است، هنوز منبع موثقی در رسانه های خارجی و فضای مجازی نداشته و تا این لحظه بیشتر به شایعه شباهت دارد.

اما همینینگ ویلیس همسر این بازیگر که در شبکه مجازی وضعیت سلامتی بروس ویلیس را برای هوادارانش به روز می کند، هیچ خبر جدیدی از او منتشر نکرده است.

بروس ویلیس برای اولین بار در مارس 2022، زمانی که خانواده اش اعلام کردند که او به دلیل اختلالی که باعث مشکلات زبان یا گفتار می شود، از بازیگری کناره گیری می کند، علنی شد. یک سال بعد، به طور رسمی تشخیص داده شد که او به زوال عقل فرونتومپورال (FTD) مبتلا است. به گفته موسسه ملی پیری، علائم شامل مشکلات عاطفی، مشکل در برقراری ارتباط، مشکل در راه رفتن و مشکل در کار است.

زمانی که بیماری این بازیگر علنی شد، بازیگران و کارگردانانی که با ویلیس کار کرده بودند، گفتند که سال‌ها در مورد وضعیت شناختی او ابراز نگرانی کرده‌اند، زیرا او تلاش می‌کرد تا دیالوگ‌ها را به خاطر بسپارد.

در سپتامبر سال گذشته، اما همینگ فاش کرد که مراقب اصلی بروس ویلیس شده است و گفت دشوار است که بدانیم آیا این بازیگر 69 ساله بیماری خود را کاملاً درک کرده است یا خیر.

بروس ویلیس بیشتر برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک، جان مک‌کلین در مجموعه فیلم‌های اکشن موفق Die Hard که در پنج قسمت بین سال‌های 1988 تا 2013 پخش شد، شناخته می‌شود.

او همچنین سابقه بازی در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند «داستان عامه پسند» (۱۹۹۴)، «حس ششم» (۱۹۹۹) و «سرزمین طلوع ماه» (۲۰۱۲) را دارد.

«ویلیس» در عرصه تلویزیون نیز سابقه درخشانی دارد که از مهمترین آنها می توان به نقش کارآگاه «دیوید آدیسون» در کمدی درام «مهتابی» که بین سال های 1985 تا 1989 از شبکه ABC پخش شد و یک طلایی اشاره کرد. جایزه و جایزه برای او یک امی به ارمغان آورد. او همچنین برای بازی در سریال «دوستان» به عنوان بازیگر مهمان در سال 2000 برنده جایزه امی دیگری شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا