اخبار روز سینما

کریستوفر لوید به فیلم Nobody 2 پیوست

بازیگر مشهور و ستاره فیلم بازگشت به آینده، «کریستوفر لوید»، به جمع بازیگران فیلم Nobody 2 دنباله‌ی فیلم هیچکس (Nobody) پیوست.

«کریستوفر لوید»، بازیگر شناخته شده‌ای که به تازگی نامزد جایزه امی برای سریال هکس شده، قرار است به دنباله فیلم اکشن هیچکس ساخته‌ی «یونیورسال پیکچرز» و «87 نورث» بازگردد. این هنرمند به جمع دیگر بازیگران اصلی فیلم از جمله «باب ادنکرک»، «کنی نیلسن» و «شارون استون» می‌پیوندد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازیگر جدید فیلم Nobody 2

کارگردانی فیلم Nobody 2 بر عهده «تیمو تجاهجانتو» است و فیلمنامه آن توسط «درک کُلستاد»، «آرون رابین»، «باب ادنکرک» و «عمیر علیم» نوشته می‌شود.

«یونیورسال پیکچرز» قرار است این فیلم را در 15 آگوست 2025 (24 مرداد 1404) اکران کند. فیلم هیچکس که در سال 2021 اکران شد و موفقیت تجاری کسب کرد، داستان «هاچ منسل» (باب ادنکرک) را دنبال می‌کرد که مردی آرام و خانواده‌دوست است، اما پس از سرقت از خانه‌اش، شخصیت واقعی خود را نشان می‌دهد و وارد جنگی خونین با یک رئیس مافیای روسی می‌شود.

کریستوفر لوید در این فیلم نقش پدر «هاچ» و یک مامور سابق FBI را بازی کرد و در دنباله نیز به ایفای همین نقش خواهد پرداخت.

فیلم Nobody 2

جزئیات داستان دنباله هنوز منتشر نشده، اما تهیه‌کنندگان فیلم اول، یعنی «کلی مک‌کورمیک»، «دیوید لیتچ»، «باب ادنکرک»، «مارک پرویسیرو» و «بردن افترگود»، مجددا در این پروژه همکاری خواهند کرد. «جی پولیدورو»، معاون اجرایی تولید «یونیورسال»، و «تونی دوکرت»، مدیر توسعه، نیز این پروژه را نمایندگی خواهند کرد.

«کریستوفر لوید» که علاوه بر نامزدی اخیر امی برای سریال هکس، به خاطر فیلم‌هایی مانند خانواده آدامز نیز شناخته می‌شود، به زودی در سریال ونزدی نیز حضور خواهد داشت. او در سال 1992 برای سریال راه به اوانلیا برنده جایزه امی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم Nobody 2 چیست؟ آیا شما از طرفداران کریستوفر لوید هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا