اخبار روز سینما

بیوگرافی هوتن شکیبا/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: هوتن
نام خانوادگی: شکیبا
تاریخ تولد: 24 خرداد 1363 در سنندج
تحصیلات: فوق لیسانس بازیگری.
زمینه فعالیت: بازیگری و دوبله از سال 1380 تا کنون.
وضعیت تأهل مجرد

زندگینامه

هوتن شکیبا صداپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان ۲۴ خرداد وی در سال 1363 در سنندج به دنیا آمد.

کودکی هوتن شیکیبا

هوتن شکیبا در کودکی

هوتن شکیبا در خانواده ای کرد به دنیا آمد و تنها یک برادر به نام هومان دارد که در کنده کاری متخصص است. مادر هوتن شکیبا معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود.
پدر هوتن شکیبا با ورود او به عرصه بازیگری بسیار مخالف بود، اما با دیدن استعداد و علاقه او به این حرفه دیگر مخالفت نکرد و به او توصیه کرد که از علاقه خود پیروی کند.

هوتن شکیبا و پدرش

تحصیلات هوتن شکیبا

هوتن شکیبا پس از اخذ دیپلم در رشته تجربی وارد دانشگاه سوره در رشته کارگردانی تئاتر شد و فوق لیسانس بازیگری خود را از دانشگاه هنر دریافت کرد.

ازدواج هوتن شکیبا

هوتن شکیبا هنوز ازدواج نکرده و یکی از بازیگران مجرد کشورمان است.

ورود هوتن شکیبا به عرصه هنر

هوتن شکیبا از دوران مدرسه به بازیگری علاقه داشت و در نمایش های دانشجویی بازی می کرد و با ورود به دانشگاه و ایفای نقش در تئاترهای دانشجویی به صورت حرفه ای بازیگری را آغاز کرد.

اولین تجربه جدی هوتن شکیبا در تئاتر، بازی در ویولن هایت را کوک کن در سال 1987 بود که برای آن جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

پس از بازی در یک فیلم تلویزیونی به کارگردانی بهروز شعیبیاو در سال 1391 در اولین فیلم بلند خود به نام شب بیرون به کارگردانی کاوه سجاد حسینی بازی کرد.

درخشش هوتن شیکیبا در بازیگری

مجموعه تلویزیونی لیسانس به کارگردانی سروش صحتاولین تجربه کمدی هوتن شکیبا بود. ایفای نقش حبیب، پسر قصه گوی عاشق داستان، با چاشنی سادگی نقش خود، هوتن شکیبا را به چهره ای محبوب و محبوب تبدیل کرد و نقش حبیب در این سریال برای او ماندگار شد و جایزه را برای او به ارمغان آورد. برای بهترین بازیگر کمدی

هوتن صبور است

هوتن شکیبا در سریال لیسانسه ها / عکس سمیرا بختیاری

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا