اخبار روز

وام 4 میلیاردی دولت را چه کسانی دریافت می کنند؟


به گزارش مانیبان؛ بانک رفاه کارگران این خدمات را فقط به داروخانه ها پرداخت می کند. البته متقاضی برای دریافت این وام داروخانه نیز باید شرایط واجد شرایط بودن برای این طرح را داشته باشد.

شرط اول دریافت این وام چهار میلیارد تومانی داشتن حساب جاری در بانک رفاه کارکاران است. سپس متقاضی باید مبلغی را به عنوان سپرده در حساب واریز کند، البته ایجاد حساب متوسط، داشتن درگاه پرداخت یا کارتخوان برای بانک رفاه نیز باید از جمله ویژگی های حساب متقاضی باشد. ارائه پروانه کسب و اعتبار کار نیز برای اطمینان از توانایی پرداخت اقساط این وام الزامی است.

همچنین رابطه ارزش سپرده ها با تسهیلات دریافتی 700 درصد است. به عبارت دیگر داروخانه ها می توانند تا هفت برابر میانگین مبلغ حساب خود از بانک رفاه کارگران وام بگیرند. این رقم برای داروخانه های اصلی به 750 درصد می رسد.

مبلغ مدت وام 4 میلیارد تومان از بانک رفاه است

بانک رفاه برای طرح داروسازی 23 درصد سود تعیین کرده است. حداکثر مدت بازپرداخت این طرح 60 ماه است.

حال اگر سقف این وام حداکثر 4 میلیارد تومان با احتساب سود 23 درصد در نظر گرفته شود، وام گیرنده باید در مدت 60 ماه در هر قسط مبلغ 112 میلیون و 761 هزار تومان به بانک بپردازد. در پایان سررسید با احتساب سود، وام گیرنده باید در مجموع 6 هزار و 765 میلیون و 773 هزار تومان به بانک تأمین کارگران بازگرداند.

منبع: بانک اول


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا