اخبار روز

بزودی پرداخت وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی/ اعزام مستمری بگیران به مشهد

برنامه ریزی و مقدمات اعزام مستمری بگیران به سفر معنوی مشهد مقدس نیز به پایان رسیده و در مراحل پایانی است و انشاالله به زودی اولین گروه از مستمری بگیران به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران این سازمان با وام 1200 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: میزان تسهیلات پرداختی به مستمری بگیران این سازمان در سال جاری 10 برابر افزایش می یابد. میلیون تومان نسبت به سال گذشته به 30 میلیون تومان رسید.

به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی ارتقای معیشت مستمری بگیران را یکی از اولویت های این سازمان تشریح کرد و گفت: این تسهیلات که با همکاری بانک رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت می شود، مرحله اول پرداخت قرض آل است. -حسنا- تسهیلات امسال. سال گذشته 259 هزار وام 20 میلیون تومانی در هفت مرحله به مستمری بگیران پرداخت شد. تعداد وام های پرداخت شده در سال جاری 50 درصد افزایش داشته است و تا پایان امسال تلاش می کنیم وام های پرداخت شده را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

وی همچنین افزود: برنامه ریزی و مقدمات اعزام مستمری بگیران به سفر معنوی مشهد مقدس نیز به پایان رسیده و در مراحل پایانی است و انشاالله به زودی اولین گروه از مستمری بگیران به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، شایان ذکر است ثبت نام مرحله اول وام بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال جاری انجام می شود. تیر ماه سال جاری در مراکز بازنشستگی آغاز شد و به هر استان با توجه به جمعیت مستمری بگیران استان سهمیه مشخصی اختصاص یافت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا