اخبار روز سینما

نتفلیکس و شان لوی با همدیگر همکاری خواهند داشت

نتفلیکس و «شان لوی» همکاری جدیدی را آغاز می‌کنند که به تولید فیلم هیجان‌انگیز و روانشناختی بر اساس رمان Never Lie منجر خواهد شد.

شان لوی ، کارگردان پرکار و خلاق هالیوود، پس از موفقیت فیلم اخیرش ددپول و ولورین، به سرعت به سراغ پروژه جدیدی رفته است. این بار او و استودیوی تولیدش، «21 Laps Entertainment»، قرار است با «نتفلیکس» رمان هیجان انگیز و روانشناختی Never Lie را به فیلمی جذاب تبدیل کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


نتفلیکس و شان لوی با همدیگر همکاری خواهند داشت

رمان Never Lie نوشته «فریدا مک‌فیدن»، داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که در جستجوی خانه رویایی خود هستند. آن‌ها به طور اتفاقی به یک خانه قدیمی و مرموز می‌رسند که متعلق به یک روانپزشک معروف بوده است. در این خانه، آن‌ها با رازهای تاریکی روبرو می‌شوند که زندگی آن‌ها را برای همیشه تغییر می‌دهد.

«شان لوی» به همراه «دن کوئن» و «دن لوین»، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. این تیم قبلاً در پروژه‌های موفقی مانند همه نوری که نمی‌توانیم ببینیم و زوج کامل با هم همکاری کرده‌اند.

نتفلیکس

استودیوی «21 Laps Entertainment» سابقه‌ای در ساخت فیلم‌های هیجان انگیز و روانشناختی دارد و این پروژه جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به سابقه همکاری موفق «شان لوی» با «نتفلیکس» در پروژه‌های قبلی، انتظار می‌رود این فیلم نیز با استقبال مخاطبان روبرو شود.

«شان لوی» علاوه بر این پروژه، مشغول ساخت فیلمی از دنیای جنگ ستارگان نیز است. با این حال، روند تولید این فیلم کندتر از پروژه‌های دیگر او پیش می‌رود.

با توجه به سابقه کاری موفق «شان لوی» و موضوع جذاب رمان Never Lie، این فیلم پتانسیل تبدیل شدن به یکی از آثار موفق «نتفلیکس» را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری نتفیلیکس و شان لوی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا