اخبار روز

بازنشستگان بخوانند/ نحوه دریافت حکم حقوق و احکام جدید اعلام شد


به گزارش مانیبان؛ در سال‌های اخیر بازنشستگان کشوری در ابتدای سال و پس از تصویب و اجرای افزایش حقوق بازنشستگی، برای اطلاع از احکام جدید بازنشستگان کشوری و دریافت احکام جدید خود، باید شخصاً به صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه می‌کردند. حقوق بازنشستگی، که فرآیندی پرهزینه و زمان بر بود.

به همین دلیل در راستای گسترش مفهوم دولت الکترونیک و عدم حضور خدمات دولتی، صندوق بازنشستگی کشوری نیز سامانه ای را ایجاد کرده است که بازنشستگان کشوری می توانند برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری در بدو ورود به آن مراجعه کنند. هر سال.

سامانه مصوبات جدید 1402 بازنشستگان کشوری مانند سال های گذشته پایگاه اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir است که بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به آن و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق قسمت (درگاه خدمات الکترونیکی) به آدرس زیر مراجعه کنند. دریافت مصوبات جدید 1402 مستمری بگیران کشوری و گزارش افزایش حقوق بازنشستگی.

نحوه دریافت حکم حقوق مصوبات جدید مستمری بگیران کشوری سال 1403:

ابتدا فرد باید مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سایت صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir را جستجو کند تا مطابق تصویر زیر وارد صفحه اصلی سایت شود.

2 فرد برای دریافت نظر حقوقی مصوبات جدید 1403 مستمری بگیران کشوری باید بر روی گزینه حقوق مشخص شده با فلش قرمز در تصویر کلیک کند.

3 در صفحه جدید; یعنی در صفحه درگاه خدمات الکترونیکی سایت صندوق بازنشستگی کشوری فرد باید روی گزینه دریافت فیش و احکام دادگاه کلیک کند.

۴ حال برای دریافت مستمری دولتی ۱۴۰۳ جدید، فرد باید اطلاعات مربوط به ورود به سامانه را در فیلدهای مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه ورود کلیک کند.

پس از ورود فرد به درگاه شخصی خود در سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری، می تواند نسبت به مشاهده و دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگی کشوری اقدام کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا