اخبار روز

روزنامه جامهوری اسلامی: در میان مزاحمان به دنبال عوامل سوءقصد به اسماعیل هنیه بگردید.

برای مقابله با جنون رژیم صهیونیستی، اقدامات تنبیهی اگرچه اجتناب ناپذیر است، اما بازدارندگی لازم را ندارد. آنچه مهم و دلخراش است این است که به آسیب شناسی خود بپردازیم و با ترمیم خسارات، دلایل اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را از بین ببریم. این توصیه را از واقعه ترور شهید فخری‌زاده مطرح کردیم، در ترورهای سرداران سپاه در زینبیه و کنسولگری ایران در دمشق تکرار کردیم، در ترور شهید خدائی در تهران بار دیگر یادآور شدیم و در مورد ترور فرماندهان حزب‌الله نیز نوشتیم و تأکید کردیم ولی گوئی گوش شنوائی وجود ندارد.

آسیب اصلی حضور متجاوزان در درون خودمان است که رژیم صهیونیستی می تواند موشک خود را از پنجره اتاق خواب اسماعیل هنیه در مکانی کاملاً حفاظت شده در تهران بفرستد و او را شهید کند، معنایی جز این ندارد که این رژیم جنایتکار دارد. مزاحمان در ما برای محافظت از خود در برابر سوء قصدها، ابتدا باید نیروی رهگیری خود را در برابر پرندگان دشمن تقویت کنیم و ثانیاً مجموعه‌های اطلاعاتی و امنیتی خود را به طور کامل پاکسازی کنیم.

یک روزنامه نگار آمریکایی به نام «ریچارد گلدبرگ» شش ساعت قبل از ترور اسماعیل هنیه نوشت: «نیروی هوایی اسرائیل امشب میزان قدرت خود را نشان خواهد داد، پس از آن رژیم صهیونیستی در یک شب در لبنان سه حمله تروریستی انجام داد. عراق و تهران و نیروهای کارآمد و با تجربه از جبهه مقاومت برداشتند. تمام محکومیت‌ها و اتهاماتی که به رژیم صهیونیستی وارد می‌کنیم کاملا درست و ضروری است، اما پاکسازی داخلی از عوامل نفوذی این رژیم ضروری‌تر است.

اگر می خواهیم جبهه مقاومت بتواند با کارایی بالا در مقابل رژیم صهیونیستی وارد عمل شود و در این مبارزه تاریخی و تاریخی پیروز شود، ابتدا باید از وجود متجاوزان دشمن پاکسازی شود. فرماندهان، مدیران و نیروهای کارآمد این جبهه به راحتی بدست نمی آیند، ما آنها را به همین راحتی در لبنان، سوریه، عراق و ایران از دست می دهیم و به جای جلوگیری از ترور آنها فقط از انتقام صحبت می کنیم. مهمتر از انتقام بستن راه های نفوذ دشمن در هوا و زمین و شناسایی و مجازات عناصر وابسته ای است که از آنها غفلت می کنیم، همان «ایلی کوهن»های ملی که با فریب به بالاترین سطوح دست می یابند و عوامل اصلی آنها. اقدام به ترور هستند

21302

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا