اخبار روز

راز چین و چروک های صورت چینی ها و کره ای ها فاش شد!

با افزایش سن، ساختار پوست تغییر می کند و چربی پوست کاهش می یابد، پوست خشک می شود و چین و چروک روی پوست ایجاد می شود. درمان ها و روش های زیادی برای کاهش چین و چروک و از بین بردن علائم پیری وجود دارد، اما نقش رژیم غذایی را نمی توان نادیده گرفت.

به گزارش نمناک، مردم چین و کره از یک ماده غذایی موثر برای رفع چین و چروک دور چشم و پیشانی استفاده می کنند که در این قسمت به شما می گوییم.

راز مردم چین و کره برای از بین بردن چین و چروک

کلاژن ماده ای است که از پوست در برابر چین و چروک و استخوان محافظت می کند و به عنوان یک چسب در بدن عمل می کند. کلاژن نه تنها ماده مفیدی برای استخوان ها و قلب است، بلکه برای زیبایی و شادابی پوست نیز بسیار مفید است، زیرا کلاژن باعث تقویت پوست در برابر چین و چروک می شود.

پوست صاف و سالم شما را جوان تر نشان می دهد. برای داشتن پوستی صاف و سالم، بدن شما باید سرشار از موادی مانند کلسیم و پروتئین باشد تا انعطاف پذیری آن افزایش یافته و با افزایش سن، پوست خراب نشود.

لایه ها نوعی پروتئین است که با افزایش سن کاهش می یابد و عوارضی مانند افتادگی پوست و چین و چروک ایجاد می کند.

برای رفع چین و چروک های پوست، کرم های کلاژن دار زیادی در بازار وجود دارد که روی کلاژن سازی تاثیری ندارند، زیرا کلاژن یک پروتئین درشت بافت است و کرم های کلاژن دار زیاد جذب سطح پوست نمی شوند، اما کلاژن های تزریقی مانند اسیدهای هیالورونیک جذب می شوند. تقریباً مؤثر هستند و برای پر کردن خط لبخند یا افزایش حجم استفاده می شوند، اما کلاژن های تزریقی معمولاً گران هستند.

به جای استفاده از کلاژن تزریقی و موضعی می توانید از غذاهای حاوی کلاژن استفاده کنید. کلاژن – پروتئین و کلسیمی که بدن برای جوانی و زیبایی به آن نیاز دارد در پای مرغ یافت می شود. پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین کلاژن است که بدن را قوی و زیبا می کند. راز پوست صاف و زیبای مردم چین در عشق آنها به خوردن پای مرغ است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا