اخبار خودرو

فقط و فقط ۳۸۵ میلیون تومان ؛ با سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن آشنا شوید

فقط و فقط ۳۸۵ میلیون تومان ؛ با سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن آشنا شوید

جنگ قیمت در هند تشدید شده است و برخی از خودروسازان می خواهند با معرفی مدل های جدید که قیمت پایین تری دارند، مشتریان را به نمایندگی های خود جذب کنند. در جدیدترین اقدامی از این دست، شرکت ژاپنی هندی Maruti Suzuki نسخه جدید ایگنیس را با قیمتی کمتر از قیمت مدل پایه قبلی معرفی کرده است. این نسخه Radiance Edition نام دارد و تنها با پرداخت 549 هزار روپیه معادل حدود 385 میلیون تومان قابل خریداری است.

Maruti Suzuki Ignis Radiance Edition در مقایسه با مدل پایه قبلی 35 میلیون روپیه قیمت کمتری دارد. با وجود این، این نسخه ویژگی هایی را ارائه می دهد که به 3650 روپیه می رسد. این ویژگی ها در نسخه پایه سیگما شامل کاپوت ویژه برای چرخ های فولادی 15 اینچی، برف پاک کن ها و تزئینات کرومی است.

در سه نوع موجود است

به طور کلی، Radiance Edition در سه نوع Sigma، Zeta و Alpha به فروش می رسد. گزینه هایی که مجموعاً 9500 روپیه هزینه دارند در انواع زتا و آلفا استفاده می شود. این گزینه ها شامل روکش صندلی جدید، بالشتک های مشکی، سیم های مخصوص در و برف پاک کن ها می شود.

مشخصات فنی سوزوکی Ignis Radiance Edition

همانطور که انتظار می رفت، تغییرات خاصی در بخش فنی وجود ندارد و ماروتی سوزوکی Ignis Radiance Edition با همان موتور 1.2 لیتری بنزینی عرضه می شود. این موتور 83 اسب بخار قدرت و 113 نیوتن متر گشتاور دارد و با گیربکس 5 سرعته دستی یا 5 سرعته اتوماتیک جفت می شود. از رقبای این خودرو در بازار هند می توان به هیوندای گرند i10 Nios و سیتروئن C3 اشاره کرد.

ناگفته نماند که جنگ قیمت به دلیل کاهش تقاضا برای خودروهای جدید در بازار هند آغاز شده است. در واقع خودروسازان با این تاکتیک می خواهند مشتریان را به خرید محصولات خود تشویق کنند و از افت فروش جلوگیری کنند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا