اخبار روز

رده بندی لیگ برتر آسیا مشخص شد. پرسپولیس و استقلال در انتظار رقبای سرسختی هستند

رده بندی نمایندگان ایران در لیگ الیت و لیگ قهرمانان 2 مشخص شد.

به گزارش فارس، سایت فوتی رنکینگ رده بندی جدید بازی های لیگ الیت را اعلام کرد.

به گزارش رسانه های آماری، پرسپولیس با تیم های العین امارات، الهلال عربستان، السد قطر، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق همگروه سید یک شد.

استقلال در دور دوم با النصر عربستان، الریان قطر، الوصل امارات، الاهلی عربستان و برنده بازی پلی آف سپاهان از ایران، شباب الشعب همگروه شد. اهلی از امارات متحده عربی و الغرافه از قطر.

بر اساس فرمت جدید، دیدارهای مرحله گروهی با بازی تیم های نفر اول با تیم های نفر دوم برگزار می شود.

هر تیم 4 بازی خانگی و 4 بازی خارج از خانه انجام می دهد. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، دو تیم از یک کشور مجاز به رقابت با یکدیگر در این مرحله نیستند.

بنابراین استقلال و پرسپولیس در صورت صعود سپاهان با یکدیگر رقابت نخواهند کرد.

8 تیم برتر مرحله گروهی به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند و تیم اول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم بازی می کنند.

مرحله یک چهارم نهایی نیز به صورت انفرادی قرعه کشی و بازی می شود. نیمه نهایی و فینال به صورت تک بازی برگزار می شود. مسابقات حذفی به میزبانی عربستان سعودی برگزار می شود.

به نقل از سایت فوتبال رنکینگ، فهرست نهایی لیگ قهرمانان 2 نیز مشخص شده است، بنابراین تخصیص لیست تراکتورسازی نیز مشخص شده است.

سید اول: همکاری عربستان، الوکره قطر و بازنده های مرحله مقدماتی لیگ برتر آسیا (دو تیم از سپاهان ایران، شباب الاهلی امارات یا الغرافه قطر)

سید دوم: تراکتور از ایران، شارجه از امارات متحده عربی، نسف قارشی از ازبکستان و نیروی هوایی عراق

سومی گفت: الحسین از اردن، استقلال از تاجیکستان، موهون باگان از هند و الخالدیه از بحرین

صفحه چهارم: الوحدات از اردن، روشن از تاجیکستان و برندگان مرحله پلی آف لیگ قهرمانان 2 (دو تیم از الاهلی از بحرین، الکویت از کویت، شرق بنگال از هند و آلتین اسیر از ترکمنستان)

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا