اخبار روز

سرپرستان خانوار غایب وام یارانه ای دریافت می کنند

وام یارانه ای وامی است که بدون ضامن و فقط با یارانه نقدی به سرپرستان خانوار پرداخت می شود. دریافت وام فوری از بانک ها کار نسبتاً دشواری به نظر می رسد و یافتن ضامن پس از تایید بانک یکی از بزرگترین موانع بر سر راه دریافت وام فوری است. وام یارانه ای از دسته وام های فوری بدون ضامن است که اخیرا زیاد شنیده می شود. در این مقاله به بررسی وام صفر تا صد یارانه ای بالای 10 میلیون تومان می پردازیم.

در صورت نیاز فوری به وام، می توانید 300 طرح وام از بانک های مختلف را در برنامه SAD24 بررسی کنید و متوجه شوید که چه وامی را می توانید از کدام بانک دریافت کنید. برای نصب مستقیم برنامه Sad24 بر روی بنر زیر کلیک کرده و Sad24 را نصب کنید.

نحوه دریافت وام یارانه ای بدون ضامن

طبق آخرین اخبار پرداخت وام یارانه ای از ابتدا 10 میلیون است مهر امسال شروع شده است، اما آیا واقعاً این وام بازپرداخت می شود؟ بهتر است بدانید در حال حاضر امکان ثبت وام 10 میلیونی یارانه ای در هیچ سایتی وجود ندارد و برخی از این اخبار شایعه است. پس از تایید بانک مرکزی، یارانه نقدی یکی از مواردی است که بانک ها می توانند از متقاضیان به عنوان ضامن وام مطالبه کنند، اما قاعدتا اکثر بانک ها وام با ضمانت یارانه پرداخت نمی کنند. در زیر به بررسی بانک هایی می پردازیم که پرداخت 10 میلیون تومان وام تبلیغاتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

نحوه ثبت نام وام یارانه ای 10 میلیون تومانی

اگر قصد دریافت وام 10 میلیون تومانی یارانه ای را دارید، باید بدانید که بانک های قرض الحسنه این وام را به صورت وام فوری پرداخت می کردند و در حال حاضر هیچ یک از بانک ها وام 10 میلیون تومانی یارانه ای پرداخت نمی کنند. بر اساس اخبار منتشر شده، صندوق قرض الحسنه در تهران وام 10 میلیون تومانی با ضمانت یارانه ای و سود صفر درصد را بلافاصله و ظرف 24 ساعت پرداخت می کند و این بانک وابسته به کمیته امداد است. البته طبق تحقیقات ما این صندوق در حال حاضر چنین وام هایی را پرداخت نمی کند.

وام یارانه ای

ثبت نام غیر حضوری وام یارانه ای 10 میلیون تومانی

همانطور که در قسمت قبل گفته شد امکان ثبت نام وام یارانه ای 10 میلیون تومانی به صورت حضوری وجود ندارد. اخیراً کلاهبرداران با ارسال پیام هایی در مورد وام های یارانه ای و درخواست شماره ملی و شماره تماس خود سعی در سوء استفاده از شما دارند. توصیه می شود این پیامک را نادیده بگیرید.

بر اساس تحقیقات تیم تحریریه SAD24، عدم ثبت وام یارانه ای 10 میلیونی از طریق سایت انجام نمی شود و این وب سایت به صورت اختصاصی برای استعلام وضعیت پرداخت یارانه و گزارش مبالغ یارانه نقدی طراحی شده است.

اگر می خواهید به صورت فوری و شخصی وام دریافت کنید، برنامه SAD24 با بررسی طرح های وام در بانک های مختلف به شما کمک می کند تا بدون دردسر وام دریافت کنید. برنامه SAD24 را با استفاده از لینک زیر نصب کنید و از فرصت های بی نظیر آن در زمینه وام و چک استفاده کنید.

وام 10 میلیونی ویژه چه کسانی مناسب است؟

این وام یارانه ای برای سرپرستان خانوارهایی است که کمک های نقدی دریافت می کنند و در حال حاضر در هیچ بانکی پرداخت نمی شود. با شروع پرداخت این وام تمامی افرادی که یارانه دریافت می کنند می توانند از این وام استفاده کنند اما اولویت پرداخت با افراد زیر خواهد بود:

افتتاح

سپرده مسکن

تعمیرات ساختمان و ساخت مسکن

اشتغال و کارآفرینی

امکانات پزشکی و فرهنگی برای دانشجویان

نحوه دریافت وام یارانه ای بدون ضامن

وام بدون ضامن بهترین راه برای دریافت وام است. برای دریافت وام بدون ضامن باید اعتبار خوبی داشته باشید. امتیاز اعتباری نشان دهنده میزان اعتبار شما در سیستم بانکی کشور است. اگر رتبه اعتباری شما بالا باشد، بانک می پذیرد که بدون ضامن به شما وام بدهد. توصیه می کنیم رتبه اعتباری خود را در برنامه SAD24 ارزیابی کنید. اگر رتبه خوبی ندارید، سعی کنید آن را افزایش دهید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا