اخبار روز سینما

برگزاری نشست های خبری و تشکر از خبرنگاران گیلان با همکاری خانه مطبوعات و شورای هماهنگی روابط عمومی

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه گیلان از دستور استاندار برای برگزاری نشست خبری و تقدیر از خبرنگاران گیلانی با همکاری خانه مطبوعات و شورای هماهنگی روابط عمومی خبر داد.

بازتاب آنلاین، میلاد ابراهیمی مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: 26 دی. مرداد به یاد شهید خبرنگار صارمی، روز خبرنگار، روزی در تقویم به این نام نامگذاری شده و مراسم تجلیل از اصحاب رسانه برگزار می شود.

وی با اشاره به توجه و همکاری ویژه استاندار گیلان با خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان و اصحاب رسانه در سه سال گذشته گفت: در این سال ها توجه ویژه استانداری به رسانه ها و دستورات آن بوده است صادر شده برای حل مشکلات اعضای رسانه ها و پرداخت پاداش های اضافی و غیره که شایسته تقدیر است.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه گیلان با بیان اینکه در روز خبرنگار امسال نیز مراسمی با حضور اصحاب رسانه در استان برگزار می شود، افزود: بنا به درخواست خانه مطبوعات گیلان، استاندار نیز دستوراتی در خصوص پرداخت هدایا صادر کرد. به مناسبت روز خبرنگار که با حضور اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات پیگیری شد
ابراهیمی با اشاره به تاکید استاندار بر گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: سیدهاشم حسینی مدیرکل روابط عمومی و روابط عمومی استانداری نیز در نامه ای رسمی به مدیران اجرایی، فرمانداران، شهرداران و سایر استان ها این موضوع را مورد تاکید قرار داد. – و مسئولان شهری مراسم تجلیل از نمایندگان رسانه ها را برگزار کنند و از تلاش خبرنگاران برای اطلاع رسانی عملکرد دولت تقدیر کنند.
به گفته وی، مقرر شد با همکاری خانه مطبوعات و رسانه گیلان و شورای هماهنگی روابط عمومی استان، نشست های خبری و تشکر از اصحاب رسانه استان گیلان برگزار و گزارش آن به استانداری گیلان ارسال شود.
ابراهیمی در پایان با تشکر از مدیرکل استانداری گیلان گفت: این دستور استاندار گیلان طی نامه ای رسمی به استانداران کل استان، مدیرکل دستگاه های اجرایی، شهرداران استان ابلاغ شد. کل استان و شورای هماهنگی بانک ها.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا