اخبار روز سینما

آیا خبر درگذشت بروس ویلیس واقعی است؟

چندی پیش، خبرگزاری‌های فارسی خبر از درگذشت « بروس ویلیس » را به صورت غیر رسمی منتشر کردند که واقعیت ندارد و تمامی آن‌ها شایعه است.

برخی از این خبرگزاری‌ها با انتشار متن زیر، خبر درگذشت این بازیگر را منتشر کردند.

خبر درگذشت این بازیگر، ستاره محبوب سینما، بسیار شوکه‌کننده و غم‌انگیز است. او که به خاطر نقش‌های اکشن و شخصیت کاریزماتیکش شناخته می‌شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آیا خبر درگذشت بروس ویلیس واقعی است؟

با توجه به اینکه تاکنون هیچ خبرگزاری رسمی آمریکایی و اروپایی این خبر را تأیید نکرده است، بدون شک این خبر شایعه محسوب می‌شود. در مارس 2022، خانواده این بازیگر اعلام کردند که او پس از ابتلا به زبان‌پریشی بازنشسته می‌شود. در فوریه 2023، اعلام شد که او به زوال عقل پیشانی گیجگاهی مبتلاست.

دو سال گذشته، با تشخیص دقیق پزشکان، وضعیت سلامتی بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن آمریکایی رو به وخامت گذاشته است. در اعلامیه‌ای که همان سال به انتشار رسید، خانواده این بازیگر 67 ساله بیان کردند که به درک بهتری از نوع بیماری او دست یافته‌اند و مشخص شده که او به زوال عقل در ناحیه قدامی سر مبتلاست.

حدود یک سال پیش، خانواده او خبر کناره‌گیری این بازیگر را از دنیای بازیگری را اعلام کردند و این بازیگر برای همیشه بازنشسته شد.

بروس ویلیس

فیلم‌های «بروس ویلیس» در طی چهار دهه فعالیت حرفه‌ای او بیش از پنج میلیارد دلار در گیشه‌های جهانی به فروش رسید. این بازیگر پرکار که بیشتر به خاطر آثار موفقی مانند جان سخت، محصول سال 1988 و حس ششم محصول سال 1999 شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر عمدتاً در فیلم‌های هیجانی شبکه خانگی ایفای نقش کرده بود.

زوال عقلی چیست؟

انحطاط فرونتومپورال که به اختلالات مغزی ناشی از انحطاط لوب‌های پیشانی یا گیجگاهی مغز اطلاق می‌شود، می‌تواند بر رفتار، گفتار و حرکت فرد تأثیر بگذارد. آفازی یا زبان‌پریشی، تنها یکی از علائم این بیماری است. کاهش عملکرد در مبتلایان به انحطاط فرونتومپورال اجتناب‌ناپذیر می‌شود و میانگین سن امید به زندگی را بین 7 تا 13 سال کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار این خبر شایعه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا